Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hee, ik zat vanmiddag in mijn tuin en zag onze poes heel lief liggen. Ik schoot een picture en opende hem in photoshop. Dit is het resultaat. Vind het zelf best mooi geworden en heb hem ook als achtergrond ingesteld.

C&C please _O_

P.s. voor als je het nog niet door hebt, mijn kat heet Moesjke :7

Edit: @Dizzee: ik heb de splatterbrushes weggehaald en het staat idd beter. Bedankt voor de tip ;)

post-61504-1212938258_thumb.jpg

Bewerkt: door Arthis
Geplaatst:

Hele mooie wallpaper, wat me meteen opvalt is de magnifieke diepte die je hebt gecreeërd, doordat je het gras voor hem geblurd hebt en de kop van de kat scherp hebt gelaten of scherper gemaakt, ook de belichting/lichtinval heb je goed gedaan. Dit alleen al maakt de wallpaper heel aantrekkelijk. Ook de kleuren vallen erg in de smaak, bijna alles zit perfect! Enige minpuntje vind ik de splatterbrushes, die had je kunnen weglaten want ik vind het niet meteen passen bij het gehele plaatje.

Keep it up!

Geplaatst:
Hele mooie wallpaper, wat me meteen opvalt is de magnifieke diepte die je hebt gecreeërd, doordat je het gras voor hem geblurd hebt en de kop van de kat scherp hebt gelaten of scherper gemaakt, ook de belichting/lichtinval heb je goed gedaan. Dit alleen al maakt de wallpaper heel aantrekkelijk. Ook de kleuren vallen erg in de smaak, bijna alles zit perfect!

Enige minpuntje vind ik de splatterbrushes, die had je kunnen weglaten want ik vind het niet meteen passen bij het gehele plaatje.

Keep it up!

Ik ben het hier volkomen mee eens, alleen vind ik nog een minpunt, het vierkant vind ik niet zo mooi, had je beter in de tuin kunnen laten liggen :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor jullie rate's. Ik ben er heel erg blij mee. KJF: als ik die lijst weg haal gaat er weer heel veel diepte verloren ;) en zo gaat de aandacht ook meer naar de poes zelf.

Bewerkt: door Arthis
Geplaatst:

Een erg mooie achtergrond! De foto is erg leuk genomen,maar alleen het vierkantje vind ik wat minder.

9.5/10

Geplaatst:

Het vierkantje is niet echt storend ofzo vind ik. Maar die huge camouflage tekst vind ik wat overdreven. Die is te lomp voor deze verfijnde wallpaper.

Voor de rest: wat Dizzee zegt :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...