Jump to content

nieuwe easter egg

Gta Bram

Recommended Posts

ik heb een paar nieuwe easter eggs gevonden in Gta IV:

ik heb een meubelsite ontdekt: Krapea, in plaats van Ikea

en als je bij het blijheidsbeeld komt en je loopt via de trappen helemaal naar boven, ligt er een trui met zo'n rood kringetje er rond ( net als bij een Flying Rat of een geweer ) als je daar op gaat staan heb je een trui van het blijheidsbeeld aan en daar staat aan de voorkant: Happiness Is.... , en aan de achterkant: ....Land

dus aan de voorkant: blijheid is... en aan de achterkant: land, bij elkaar dus happiness island:P

Bewerkt: door Gta Bram
Delen op andere websites

ik heb een paar nieuwe easter eggs gevonden in Gta IV:

Als je iemand neer schiet en je loopt door het bloed, komen er voetsporen op de stoep.

op het voetspoor staat het teken van rockstar games, Dus op de zool van Nico staat het rockstar teken.

( ik weet niet precies of het van nico zijn schoen is )

ik heb er alleen geen screenshot van, ik heb een ps3 maar ik weet niet hoe dat werkt met die screenshots :{

en ik heb ook nog een meubelsite ontdekt: Krapea, in plaats van Ikea

en als je bij het blijheidsbeeld komt en je loopt via de trappen helemaal naar boven, ligt er een trui met zo'n rood kringetje er rond ( net als bij een Flying Rat of een geweer ) als je daar op gaat staan heb je een trui van het blijheidsbeeld aan en daar staat aan de voorkant: Happiness Is.... , en aan de achterkant: ....Land

dus aan de voorkant: blijheid is... en aan de achterkant: land, bij elkaar dus happiness island:P

Dat er voetsporen komen van bloed is geen easteregg, da's gewoon logisch. Maar dat Rockstar logo is me nog niet opgevallen, daar kijk ik even naar. Bedankt. En over de rest zijn al heel wat topics en posts over. Maargoed, goed gevonden hoor! IV barst van de kleine geintjes, zoek ze allemaal en je bent wel even zoet. ;)

EDIT: "Schoonheidsfoutje" (woordje te weinig) in het bericht.

Bewerkt: door Iscariah
Delen op andere websites

• 2 weken later...
  • 5 weken later...
Wel jammer dat het niet waar is!

van die voetstap? sorry ik dacht echt dat het zo was misschien een verbeelding ofzo maar misschien was het ook de voetstap van een voetganger. Zou dat kunnen?

als we nu eens gaan zoeken.

groeten GtaBram

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...