Jump to content

Gta Iv Car Map


GTAmitch

Recommended Posts

Ik vind het niet echt een handige map. Er staat niet eens bij welk voertuig daar staat. De icoontjes zijn ook veel te groot, zo moet je een groot gebied verkennen, wil je de auto vinden.

Binnenkort komt dit allemaal op WikiGTA te staan. Hier komen dan ook (volgens mij) de hoogtes bij te staan, en welke auto daar staat. Alles kan je op WikiGTA vinden, dus deze link lijkt me een beetje onnodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het niet echt een handige map. Er staat niet eens bij welk voertuig daar staat. De icoontjes zijn ook veel te groot, zo moet je een groot gebied verkennen, wil je de auto vinden.

Binnenkort komt dit allemaal op WikiGTA te staan. Hier komen dan ook (volgens mij) de hoogtes bij te staan, en welke auto daar staat. Alles kan je op WikiGTA vinden, dus deze link lijkt me een beetje onnodig.

Als je erop klikt zie je wel de naam van het voertuig en meer info, toch is dit geen goede kaart aangezien de helft niet klopt en een hoop er niet op staat (ja ik heb het gecheckt)

en daarbij kan je inzoomen door dubbel te klikken op de kaart dan zie je het van dichter bij, dit zou een hele goeie kaart zijn als er alleen gecontroleerd zou worden of het klopt, want dat is in veel gevallen niet zo.

Bewerkt: door Dx11
Link to comment
Delen op andere websites

Dx11 je hebt gelijk dat er veel niet klopt, maar het kan toch helpen, want ik wouweten waar je Tug vinden, en ik heb hem ^_^ . Hij is enorm.

Bewerkt: door rhino_
Link to comment
Delen op andere websites

Dx11 je hebt gelijk dat er veel niet klopt, maar het kan toch helpen, want ik wouweten waar je Tug vinden, en ik heb hem ^_^ . Hij is enorm.

Als je die al enorm vind moet je eens gaan kijken ten westen van alderny ^_^ je kan er alleen niet op varen, (ja die tug wel maar niet wat ik bedoel)

Link to comment
Delen op andere websites

Alles klopt,

Je moet wel goed lezen voordat je commentaar levert. :roll:

Ten 1e staat er wel welk voertuig het is.

Ten 2e staat er bij de beschrijving om welke situatie het gaat. Zo staat er dus bij een hoop voertuigen; ''Parked'' dus die staat er altijd.

Maar er staat ook bij de beschrijving bij een hoop voertuigen; ''For Stevie'' dus dat is voor die ''Missie's'' :bonk:

Bewerkt: door GTAmitch
Link to comment
Delen op andere websites

Alles klopt,

Je moet wel goed lezen voordat je commentaar levert. :roll:

Ten 1e staat er wel welk voertuig het is.

Ten 2e staat er bij de beschrijving om welke situatie het gaat. Zo staat er dus bij een hoop voertuigen; ''Parked'' dus die staat er altijd.

Maar er staat ook bij de beschrijving bij een hoop voertuigen; ''For Stevie'' dus dat is voor die ''Missie's'' :bonk:

ik ben niet achterlijk hoor, een aantal staan er gewoon niet (ga maar eens alle heli's langs) en een boel voertuigen staan niet op de kaart, zoals de cavalcade xd of zoiets (vlakbij de getalife)

Link to comment
Delen op andere websites

Alles klopt,

Je moet wel goed lezen voordat je commentaar levert. :roll:

Ten 1e staat er wel welk voertuig het is.

Ten 2e staat er bij de beschrijving om welke situatie het gaat. Zo staat er dus bij een hoop voertuigen; ''Parked'' dus die staat er altijd.

Maar er staat ook bij de beschrijving bij een hoop voertuigen; ''For Stevie'' dus dat is voor die ''Missie's'' :bonk:

ik ben niet achterlijk hoor, een aantal staan er gewoon niet (ga maar eens alle heli's langs) en een boel voertuigen staan niet op de kaart, zoals de cavalcade xd of zoiets (vlakbij de getalife)

ik zeg niet dat je achterlijk bent maar als je direct commentaar levert moet je wel met de juiste argumenten komen. dus niet met; er staat geen eens welk voertuig het is.

maarja daar gaat het niet om. bij mij staat alles er gewoon hoor. heb deze map op 1 A4 uitgeprint en inmiddels alles wel gehad.

en nee tuurlijk staat niet alles erop, als je 1x een auto ziet staan weet je toch ook niet of die er voortaan altijd staat..

ja je kan later gaan kijken of ie er weer staat.. maar doe dat maar is voor alle autos :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...