Jump to content

2 sterren opeens...

Recommended Posts

Geplaatst:

ik was aan het rondrijden op het platteland toen opeens een vlieguitg neerstortte, tien metertjes achter mij, opeens kreeg ik twee sterren? :duh:

dat kan tog niet?

ik heb nix misdaan en ik krijg twee sterren?

alvast bedankt!

Geplaatst: (bewerkt)

Dat zal waarschijnlijk een kleine glitch zijn. Er ontploffen voertuigen in je buurt en je krijgt dan waarschijnlijk automatisch een wanted level. Dit is trouwens toch niet erg? :puh:

Bewerkt: door Hanneswasco
Geplaatst:

Dit heb ik zelf ook meegemaakt, ik denk dat het spel denkt dat jij dat vliegtuig hebt opgeblazen omdat je er dichtbij was en dus krijg je sterren.

Geplaatst: (bewerkt)
Dat zal waarschijnlijk een kleine glitch zijn. Er ontploffen voertuigen in je buurt en je krijgt dan waarschijnlijk automatisch een wanted level. Dit is trouwens toch niet erg? :puh:

dit is wel erg want ik probeerde een brave burger te spelen ^_^

Dit heb ik zelf ook meegemaakt, ik denk dat het spel denkt dat jij dat vliegtuig hebt opgeblazen omdat je er dichtbij was en dus krijg je sterren.

ahn ok:) bedankt!

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

dit is wel erg want ik probeerde een brave burger te spelen ^_^

ahn ok:) bedankt!

wel rappig toch. nix verkeerd doen en dan toch wanted krijgen.

Geplaatst:
Wel dom maar een vliegtuig neerstorten heb ik nog nooit mee gemaakt\!

dat komt ook niet zoveel voor ;)

later in het spel kan je het soms voorhebben, ikzelf ben het nog niet zoveel tegengekomen;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...