MegaPilot Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 ik was aan het rondrijden op het platteland toen opeens een vlieguitg neerstortte, tien metertjes achter mij, opeens kreeg ik twee sterren? dat kan tog niet? ik heb nix misdaan en ik krijg twee sterren? alvast bedankt! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) Dat zal waarschijnlijk een kleine glitch zijn. Er ontploffen voertuigen in je buurt en je krijgt dan waarschijnlijk automatisch een wanted level. Dit is trouwens toch niet erg? Bewerkt: 8 juni 2008 door Hanneswasco Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Dit heb ik zelf ook meegemaakt, ik denk dat het spel denkt dat jij dat vliegtuig hebt opgeblazen omdat je er dichtbij was en dus krijg je sterren. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) Dat zal waarschijnlijk een kleine glitch zijn. Er ontploffen voertuigen in je buurt en je krijgt dan waarschijnlijk automatisch een wanted level. Dit is trouwens toch niet erg? dit is wel erg want ik probeerde een brave burger te spelen Dit heb ik zelf ook meegemaakt, ik denk dat het spel denkt dat jij dat vliegtuig hebt opgeblazen omdat je er dichtbij was en dus krijg je sterren. ahn ok:) bedankt! Bewerkt: 8 juni 2008 door MegaPilot Reageren
Royboow Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Dat zal waarschijnlijk een kleine glitch zijn. Er ontploffen voertuigen in je buurt en je krijgt dan waarschijnlijk automatisch een wanted level. Dit is trouwens toch niet erg? dit is wel erg want ik probeerde een brave burger te spelen Dit heb ik zelf ook meegemaakt, ik denk dat het spel denkt dat jij dat vliegtuig hebt opgeblazen omdat je er dichtbij was en dus krijg je sterren. ahn ok:) bedankt! wel rappig toch. nix verkeerd doen en dan toch wanted krijgen. Reageren
Poesmazda Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Wel dom maar een vliegtuig neerstorten heb ik nog nooit mee gemaakt\! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Wel dom maar een vliegtuig neerstorten heb ik nog nooit mee gemaakt\! dat komt ook niet zoveel voor later in het spel kan je het soms voorhebben, ikzelf ben het nog niet zoveel tegengekomen;) Reageren
tjoef Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 dat komt ook niet zoveel voor Toch wel, lijkt me Vooral op Mnt. Chilliad en in de country. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.