Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

yo everybody im in the house

oke zouw iemand voor mij willen converteren dat alle auto's wordn verplaatst en met backups?

ik wil dan alle motoren (de sanches herplaats door de manches) auto's helis vliegtuigen etc. willen hebben verplaatst ge weet wel

het mogen ook alleen de landstalker phobos vt deimos sp en de v8 ghost zijn.

alvast zo erg bedankt dat jullie in mijn res[ectjes lijstje komen (en een coole handtekening op een wit blad voor you all die me goed helpen)!!!!

Bewerkt: door claud
Geplaatst:

yow claud in da house. Ik begrijp er helemaal niks van. Auto's converteren? Verplaatsen? Backups? Wat wil je nou eigenlijk? Leer eens fatsoenlijk Nederlands en kom het dan nog eens uitleggen. Als je een backup wilt hebben van gta3.img, dan kan dat lastig worden. Dit bestand is namelijk zo groot dat niemand veel zin heeft om het te gaan uploaden op een externe locatie. Backups van specifieke voertuigen, zoals de landstalker (of weet ik waar je het over hebt), kun je natuurlijk altijd aanvragen in dit topic.

Geplaatst:

volgens mij wil hij de echte namen van de auto's hebben. die is hiero te downloaden:

Op de "H" van "Hiero" klikken!

Geplaatst:
volgens mij wil hij de echte namen van de auto's hebben. die is hiero te downloaden:

Op de "H" van "Hiero" klikken!

fout allebei. ik wil graag de auto's van lcs over de auto's van sa hebben

converteren dus en includet backups tuurlijk.

ps: alleen de landstalker phobos vt deimos sp en de v8 ghost zijn ook goes

Geplaatst:

Dus jij denkt dat er een groot aantal wagens en motors zomaar kan worden geconverteerd in een paar minuutjes? Dat duurt ten eerste verschrikkelijk lang, ten tweede is het verschrikkelijk moeilijk en ten derde denk ik dat niemand tijd hiervoor gaat maken. ;)

Geplaatst:

ten 1e kan je nooit weten uit je hoofdpost dat het hierover gaat. ten 2e het is liberty city stories!. daar kan je ook niet even simpelweg bestandjes uit halen. en in Gmax/3DS stoppen. en daarna komt het rijtje van Donwell ^_^

Geplaatst:
ten 1e kan je nooit weten uit je hoofdpost dat het hierover gaat. ten 2e het is liberty city stories!. daar kan je ook niet even simpelweg bestandjes uit halen. en in Gmax/3DS stoppen. en daarna komt het rijtje van Donwell ^_^

mythbuster heeft het ook

Geplaatst: (bewerkt)

Nou hier ben ik dan xD Ik heb inderdaad een groot aantal auto's van Liberty City Stories en Vice City Stories geconverteerd. Ik héb de Phobos VT, Deimos SP, V8 Ghost en Thunder Rodd al een tijdje klaar (ben nu met een andere wagen bezig), maar ik kan je deze helaas nog niet geven. Deze heb ik namelijk exclusief voor The Green Light District(GLD) geconvert en/of aangepast en/of gemaakt, net als mijn andere auto's. Op gtaforums.com staan geloof ik een paar downloads van een paar van deze auto's.

De landstalker heb ik sowieso niet, want om de een of andere reden wil de gta3ps2.img van LCS niet goed extracten en dus wil het .mdl import scriptje niet meewerken waardoor ik de bestanden niet kan importen. Toen heb ik aan iemand anders gevraagt of hij me de geimporte .3ds naar me wou sturen, later, met een andere auto, stuurde hij me gewoon de originele .mdl, en die importe het script wel.

Het is vrij moeilijk een LCS of VCS auto te converteren, aangezien dit een totaal ander soort bestand is, en je vele textures mist(bijvoorbeeld de generic textures). Je zult dus een groot deel van de auto opnieuw moeten texturen. Ook zijn de models veeeeel minder high poly als van de pc games, zo ook de Landstalker(vandaar dat ik de meeste auto's die ik uit LCS en VCS haal, een stuk high polyer maak). Die Landstalker is sowieso vrij nutteloos om te converten, aangezien hij ook in GTA III zit, maar dan high polyier.

BTW: het is niet verschrikkelijk moeilijk hoor, het is wel te doen, alleen iets moeilijker dan als je normaal een GTA III of VC model converteerd xD

Je zult dus even op internet moeten rondzoeken, want op gta-worldmods.de heb ik ook een paar van deze wagens gezien, niet helemaal hoe ik ze zou converteren(eigenlijk heb geconverteerd, want de meeste zijn al klaar) ofzo, maar opzich wel mooi. Dat, of je moet wachten tot GLD uit is, wat wel een tijdje kan duren xD

Bewerkt: door Mythbuster
  • 1 maand later...
Geplaatst:

hee !! kunnen jullie niet googlen ofzo : klik hier om de v8 ghost voor gta sa te downloaden en hier om de phobos vt te downloaden.

en klik hier om naar google te gaan en het zelf proberen te vinden

of ik ben gewoon goed !! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...