Arthis Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) Onderwerp: Iets uit je eigen omgeving. De foto moet je zelf hebben genomen (of natuurlijk iemand uit je directe omgeving. Soort design: Wallpaper Size design: eigen maten Render: mag, hoeft niet Animatie: nee, liever niet Premade: mag Tijd van inlevering: zo snel mogelijk Opmerking: Als ik toestemming krijg van de crew zou ik met deze battle wat willen afwijken van de normale battle & contest regels, ik zou namelijk graag doen dat de gene die als eerste 5 stemmen heeft gekregen wint. Bewerkt: 14 juni 2008 door Dizzee
Arthis Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Niemand zin? of is het gewoon te veel werk?
Bossinkje Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 (bewerkt) Nou ja,ik wil het wel doen.Dus een foto uit de omgeving?? Zal ff rondkijken wat ik allemaal zie. Zo,heb een mooie foto gemaakt.Succes! Oké,jullie waren er niet tevreden mee,dus heb ik er wat aan gedaan.Maar ik denk niet dat jullie hem zo beter vinden. Bewerkt: 12 juni 2008 door Bossinkje
Bossinkje Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Wallpaper, geen foto's dus Je moet een foto maken,die je als wallpaper kan gebruiken toch? Of is dit niet goed?
Arthis Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Ik bedoel eigenlijk dat je hem gaat bewerken met een bewerkinsprogama
Bossinkje Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 (bewerkt) Ik bedoel eigenlijk dat je hem gaat bewerken met een bewerkinsprogama Ohh..Heb hem al een klein beetje bewerkt,er staat een tekstje bij . Heb mijn bericht met de wallpaper ff ge-edit,nu heb ik hem veranderd. Bewerkt: 12 juni 2008 door Bossinkje
Bossinkje Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Zeg Arthis,ga je nou nog een foto posten ofniet?
raymono Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) Mijn stem gaat naar Arthis omdat hij er wat meer gebruik heeft gemaakt,sorry Bossinkje Bewerkt: 14 juni 2008 door raymono
Bossinkje Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Ja,ik wist niet wat ik er aan moest doen.
Zyklon Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Ik vind geen van beide echt heel mooi om echt als wallpaper te gaan gebruiken. Toch stem ik op Arthis Omdat ik die net iets mooier vind en omdat het lijkt dat er iets meer werk in is gestoken
Unmountable Tijmen Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Stem: Arthis. Bossinkje: Je hebt gewoon een paar bomen als achtergrond met daar 2 auto's opgeplakt. Dat is echt niet mooi, probeer eens een ander achtergrond . Rate: 6/10 Arthis: Een mooie wallpaper. Mooi achtergrond en de kat is er goed ingezet. De vierkant maakt het helemaal af. Rate: 9/10
.Phobia Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 ten eerste UT, het is 'het vierkant' en niet ' de vierkant '. en ten tweede, stem ik ook op Arthis: aangezien hij er inderdaad wat meer werk in heeft gestoken, alhoewel ik denk dat het toch niet zo lang heeft geduurt =P. het vierkant verpest het eigelijk een beetje, en 'moesjke' ( de letters ) moest je iets lager zetten. Bossinkje: wat simpel en gewoon auto's in de lucht tegen de bomen XD. het is dan nog niet eens een mooie . meer geluk volgende keer.
Robin B Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Stem bossinkje. Die heeft erop geplakt maar betere grapchics en mooie foto.Die van arthis.Lijkt net of alles door elkaar ligt.Laatste stemdag!!.
Recommended Posts