Hackman Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) Hoi GTAForummers, Ik hoor dat velen van jullie online spelen en dat zou ik ook wel eens willen doen. Het probleem is dat ik niet echt weet hoe dat werkt. Ik heb ADSL van KPN. Bvd Hackman Edit: Zo ziet mijn internet-apparaat er ongeveer uit: Bewerkt: 8 juni 2008 door hackman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2008 Als het goed is kreeg je bij je internet abbonoment een paar papieren, daar staat op hoe je zonder of met beveiliging kunt inloggen om de gegevens te zien die je in moet vullen op je PS3. Dat doe je bij netwerkinstellingen, succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2008 Dat zal ik wel even vragen aan mij moeder van die papieren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2008 Waar kan ik me precies aanmelden voor online gaan? Als ik me Ps3 aan doe moet ik dan naar gaan? Daar staat bij mij namelijk alleen met Ps3 Store (of iets wat erop lijkt). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Iemand? Ik wil snel online Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaNiNi Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Echt veel verstand ervan heb ik niet. Dus ik weet niet of je hier iets aan hebt. Maar ik deed aanmelden met gebruiker. Die voorin de lijst (lijst van game, video, muziek etc) staat. Dan achterin de lijst aanmelden bij playstation netwerk. Daarna het gta opstarten en in het spel, met je telefoon multiplayer kiezen en toen ging ik gewoon online. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Bedankt, ik zal er wel even naar kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vinnie1234 Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Je gaat eerst naar instellingen. je gaat helemaal naar onderen en gaat naar netwerk verbindingen. je ziet eregens midden in staan nieuwe netwerk of zo iets (weet niet uit me hoofd neit zo snel bij de hand) dan die je gewoon eenvoudig draadloos je zoek de jouwe op je vult je wachtwoord en zo in (als je KPN is is dat vaak admin of password) de rest doe je gewoon auto das makkelijkste. als je eenmaal internet heb ga je naar dat ding waar je account aan kan maken je maakt account aan! je moet nu nog ff inloggen als hij dat al neit auto dee je kan nu gewoon GTA IV opstarten en met je mobiel online gaan:) ik hoop dat je genoeg weet let niet op spelfouten en/of iets andere namen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 Ik heb iets gevonden alleen nu wil de Ps3 dat ik een kabel er in stop terwijl ik graad draadloos wil. Iemand een idee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 (bewerkt) Hey Hackman . Ik heb op het internet een handleiding gevonden van hoe je draadloos online kan gaan met de Playstation 3. Klik -->hier<-- om deze handleiding te bekijken. Hopelijk lukt het nu wel . GTA-Freak2 Bewerkt: 15 juni 2008 door GTA-Freak2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 Bedankt! Daar staat alles wat ik nodig heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 anders kon je in de handleiding van de PS3 kijken, op de site van PS kijken, googlen, rondneuzen bij alle opties van de PlayStation, hoef je het de volgende keer niet te vragen, krijg je zelf eerder een antwoord, kan je zelf eerder online btw, het kan zijn dat je ports moet forwarden, maar als je gewoon online kan, moet je er niet verder naar gaan kijken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.