Vegeta Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Jah ik heb laatst een mod waar ik een opel zafira in het spel gezet heb het komt in de plaats van de moonbeam dus ik wil die graag hebben. MAar waar kan ik die vinden of beter gezegt waar heb ik het meeste kans om hem tegen te komen op het weg ?? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) Ik zou het eigenlijk niet weten, maar misschien is de moonbeam wel zeldzaam. Voor mij is die iig niet interessant genoeg om erop te letten. Maar je kan natuurlijk een carspawner gebruiken. En die is met een zoekmachine (zoals google) in no-time gevonden. Succes Edit: Of je vervangt een ander voertuig, die je veel tegenkomt, met jou opel. Edit @ hieronder: Staat ook op >de nederlandse wikigta< hoor, maar daar werd niet om gevraagd. Bewerkt: 8 juni 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Royboow Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Moonbeams zij een soort klijne busjes, zie Hier Reageren
Vegeta Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Nu ook hetzelfde verhaal met de esperanto , en oke daar heb ik dus niks aan want die heb ik al gezien maar k ga wel de carspawner gebruik k d8 dat het niet nodig was maar dus toch wel !! Reageren
Basssss Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Maar alsnog, de Moonbeam zie ik wel eens in het zuiden van SF rijden, tegen over Zero's winkel in die hippiewijk. Reageren
tjoef Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 (bewerkt) Op de top van mount chilliad staat er toch een? Naast de camper? EDIT: Ik heb de moonbeam met de camper en de camper met de journey verwisselt Excuus! Bewerkt: 9 juni 2008 door tjoef Reageren
Bling Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Op de top van mount chilliad staat er toch een? Naast de camper? Nee. Op de top van de Mount Chilliad staat inderdaad een Camper, maar hiernaast staat een Journey, en geen Moonbeam. Reageren
Issie3222 Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Raar waar jullie hem allemaal tegenkomen! Ik kom hem (vaak) tegen in LS dichtbij Grove Street. Gewoon dichtbij de Gym. Probeer daar eens te zoeken, en misschien vind jij hem daar wel! En als je te lui bent daarvoor kan je natuurlijk nog altijd de carspawner gebruiken. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Ooit heb ik een nieuwe voodoo geinstalleerd en toen kwam ik die auto dus niet meer tegen, wel met een carspawner. Daarna heb ik de backups geinstalleerd en het opnieuw geprobeerd, en toen kwam ik de (oude) voodoo opeens wel weer tegen. Blijkbaar ligt het soms aan een geinstalleerde mod dat een auto niet meer te vinden is. Reageren
tjoef Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Dat kan volgens mij echt niet, Dinkydau. Je past toch enkel het uiterlijk en waarschijnlijk de eigenschappen van de auto. De spawnhoeveelheid zal echt niet worden beïnvloed hierdoor. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Die zie je het meeste in LS, bij de Grove en bij die Ghetto's rijden. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Dat kan volgens mij echt niet, Dinkydau.Je past toch enkel het uiterlijk en waarschijnlijk de eigenschappen van de auto. De spawnhoeveelheid zal echt niet worden beïnvloed hierdoor. Tja, volgens mij kan dat inderdaad ook niet. En toch is het zo. Maar wie weet wat voor probleem er was waardoor de auto niet meer verscheen in het spel. Ik bedoel, (bijna) niemand weet precies hoe GTA in elkaar zit. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Vanochtend even GTA SA gespeeld,en heb een Moonbeam zien rijden bij het Santa Maria Beach. Maar dat kwam waanschijnlijk doordat ik zelf ook in een Moonbeam reed. Reageren
Vegeta Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Weet je wat k denk dat het allemaal verschillend is , bij de ene komt ie daar voor bij de andere daar ik heb de carspawner allang al gebruikt en de gemodde auto beviel me niet echt en inmiddels is mijn sanandreas gecrasht en k heb geen zin om alles weer terug te modden Reageren
Bossinkje Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 en de gemodde auto beviel me niet echt Waarom voeg je hem dan toe? Ik neem aan dat er wel een plaatje bij zat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.