Jump to content

Waar vind ik de auto moonbeam

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Dat kan volgens mij echt niet, Dinkydau.

Je past toch enkel het uiterlijk en waarschijnlijk de eigenschappen van de auto. De spawnhoeveelheid zal echt niet worden beïnvloed hierdoor.

Tja, volgens mij kan dat inderdaad ook niet.

En toch is het zo.

Maar wie weet wat voor probleem er was waardoor de auto niet meer verscheen in het spel.

Ik bedoel, (bijna) niemand weet precies hoe GTA in elkaar zit.

Eigenlijk kan dat wel, in de vehicles.ide zit namelijk een stukje dat zegt in welke buurten de auto het meeste rond rijdt, b.v. als er "richfamily" staat, rijdt hij het vaakst in rijke buurten rond. Als er staat "normal" , is dat normaal, "poorfamily" is in arme buurten, "executive" bij de wat duurdere/snellere wagens als sportwagens, "worker" , betekend dat hij in industrie gebieden en countryside rondrijdt. "ignore" is bij overheidsvoertuigen, vliegtuigen, en andere dingen die normaal niet op de weg rijden. Zo zijn er nog wel meer...

Als je bijvoorbeeld in de vehicle.ide lijn van je auto "executive" ziet staan, dan is hij moeilijk te vinden: net zo zeldzaam als b.v. een Infernus of Turismo, als je "ignore" ziet staan, rijd hij helemaal niet rond. Veel mods hebben "executive" terwijl het gewoon een normale auto is. Waarom? Omdat de mensen die die auto's maken, denken dat dat bij de auto past ofzo.

Over dat die auto's bij iedereen op een andere plek rondrijden: Dat klopt niet, die files zijn bij iedereen hetzelfde, het ligt er gewoon aan op wat voor moment van de dag je kijkt, 's avonds zie je in Las Venturas meer Stretch's en Infernus'en rijden dan overdag, zo ook met andere auto's. Gewoon even nadenken en je weet waar een auto het meest zal rondrijden: een Moonbeam is niet echt duur, maar ook niet een super verrot wrak, dus je zou denken dat hij het meest in normale buurten rond rijd, die vind je naar mijn weten het meest in San Fierro,(Los Santos is meer ghetto, dus meer auto's uit de "poorfamily" catagorie, toch rijden er soms ook wagens van de "normal" catagorie rond.), en de Moonbeam staat dan ook origineel als "normal" aangegeven.

Waarschijnlijk was jou Opel Zafira mod ingesteld als b.v. "executive" of "richfamily", vandaar dat je hem niet zo vaak ziet.

Dit geld trouwens niet altijd, die catagorieën: In Los Santos zie je soms ook wel een Stretch, en in Las Venturas op en vlakbij de Strip zie je soms ook wel een Sadler of een Tampa, het is dus niet zo dat je NOOIT een auto uit de richfamily catagorie in een arme buurt ziet, alleen minder dan normaal zeg maar....

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Kijk, iemand met verstand van zaken.

Dat is teminste al een mogelijkheid waarom de mod niet gewerkt zou kunnen hebben.

Zo zie je maar weer, je weet het maar nooit als je de opbouw van het spel niet kent.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...