kevvz Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 hoi ik heb even een vraagje waar vind je de honkbal knuppel ( ik zit nu op 7. nogwat%) Reageren
B-Dup Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 bij je 1e safehouse, achter die bar van Vlad ergens vind je er sowieso 1 Reageren
Little Jacob Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Je kan het vinden in de wapen winkel, daar kom je door bijvoorbeeld een taxi te nemen en dat te kiezen. Reageren
Svenie Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) Ik heb een snapmap voor je gemaakt met alle locaties van de Baseballbat in Broker. Klik hier om hem te bekijken. Edit hieronder: Dat klopt, de wapenwinkel leer je voor het eerst kennen na de missie Do You Have Protection? van Mikhail Faustin. Bewerkt: 8 juni 2008 door Svenie Reageren
kevvz Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 bedankt Je kan het vinden in de wapen winkel, daar kom je door bijvoorbeeld een taxi te nemen en dat te kiezen. maar op de kaart staat er geen wapenwinkel die heb ik nog niet vrijgespeeld denk ik Reageren
B-Dup Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ik heb een snapmap voor je gemaakt met alle locaties van de Baseballbat in Bohan. Klik hier om hem te bekijken. Dat is geen Bohan Reageren
Hayte Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ik heb een snapmap voor je gemaakt met alle locaties van de Baseballbat in Bohan. Klik hier om hem te bekijken. Dat is geen Bohan klopt, heeft hij ook verandert, en als je het helemaal precies wilt hebben, zit er ook nog Dukes bij... Reageren
niko belic Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 je kan pas naar een wapen winkel na de missie Do You Have Protaction Reageren
kevvz Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 je kan pas naar een wapen winkel na de missie Do You Have Protaction ik heb de missie vandaag gedaan en zag de honkbal knuppel ja maar ik heb me mes gehouden maar he nu wle een uzi Reageren
Hayte Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 je kan pas naar een wapen winkel na de missie Do You Have Protaction als je goed had gekeken, had je gezien dat iemand anders dat al had gemeld, namelijk Svenie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.