mario-leader Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 de laaste 2 missies van zero graag geen cheats alvast bedankt Link http://rapidshare.com/files/121037973/GTASAsf1.b
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) Doe ik wel Gebruik de volgende keer het lijstje, dat is een stuk makkelijker voor diegene die je gaat helpen. Je hebt overigens verie 1. Het gaat een stuk makkelijker als je gewoon je savegame als bijlage toevoegt, in principe hoef je rapidshare (o.i.d.) niet te gebruiken. Supply Lines: missie geslaagd. Beloning: $5000 New Model Army: missie geslaagd. Beloning: $7000, Zero's RC Shop is nu een asset die maximaal $5000 genereert. Ik heb geen cheats en geen mods gebruikt. Veel plezier met de rest van het spel Bewerkt: 8 juni 2008 door _KoE_Mzungu
mario-leader Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Doe ik wel Gebruik de volgende keer het lijstje, dat is een stuk makkelijker voor diegene die je gaat helpen. Je hebt overigens verie 1. Het gaat een stuk makkelijker als je gewoon je savegame als bijlage toevoegt, in principe hoef je rapidshare (o.i.d.) niet te gebruiken. Supply Lines: missie geslaagd. Beloning: $5000 New Model Army: missie geslaagd. Beloning: $7000, Zero's RC Shop is nu een asset die maximaal $5000 genereert. Ik heb geen cheats en geen mods gebruikt. Veel plezier met de rest van het spel bedankt man
Recommended Posts