Jump to content

zwerfers


Jasper_

Recommended Posts

hallo,

ik heb hetspel inmiddels 2 keer uitgespeeld maar ik heb nooi tnooit geld aan een zwerfer gegeven, ik lees hier overal dat je geld aan zwerfers en straatmusikanten kan geven maar als ik naar zwerfers loop staat er nooit dat ik iets kan geven, hoe moet het dan?

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

ik heb hetspel inmiddels 2 keer uitgespeeld maar ik heb nooi tnooit geld aan een zwerfer gegeven, ik lees hier overal dat je geld aan zwerfers en straatmusikanten kan geven maar als ik naar zwerfers loop staat er nooit dat ik iets kan geven, hoe moet het dan?

Ik heb het een keer gedaan. Weet niet precies meer hoe. Loop is naar het strand op het eerste eiland en ga naar zo'n barrel die in de fik staat, meestal staan er dan een paar gure types omheen, probeer is op wat knoppen te drukken :puh:. L1 op de Ps3 bv, daar kan je ook kleine dingen mee oppakken, zoals flesjes, stenen, bekertjes, en weggooien, naar een auto of politie :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de zoekfunctie had gebruikt kon je al een eerder gemaakt topic over zwervers vinden. Nu heb ik het voor je gedaan en kwam dit zinvol topic tegen.

Daaruit kan je dus besluiten dat je met Left1.gif (PS3), of met LB (Xbox 360), $ 10 geeft aan een zwerver.

Link to comment
Delen op andere websites

Aan zwervers heb ik ook weleens geld gegeven, maar volgens mij krijg je er niks voor terug, sja zijn zwervers ook. Maar ik had ergens hier gelezen dat als je geld geeft aan straatmuzikanten, dat je dan na 3x ofzo een nieuwe ringtone voor je mobieltje krijgt. Dat heb ik nog niet kunnen testen, want ik moet de straatmuzikanten nog gaan zoeken. Dacht dat ze vaak in een park of bij metrostations staan.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

ik heb hetspel inmiddels 2 keer uitgespeeld maar ik heb nooi tnooit geld aan een zwerfer gegeven, ik lees hier overal dat je geld aan zwerfers en straatmusikanten kan geven maar als ik naar zwerfers loop staat er nooit dat ik iets kan geven, hoe moet het dan?

als je vaak op straat loopt zonder missies te doen, kom je dat wel eens tegen. ik heb dat een aantal keer gehad. Vaak raapte ik dat geld weer van de grond voor de zwerfer hem al te pakken kreeg :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ergens op dit forum gelezen dat als je zoveel geld aan een zwerver geeft dat je dan die handschoenen krijgt...

Dan had ik ze al moeten hebben. HELAAS! Klopt niet denk ik. En om antwoord te geven op Jasper_: Naar straatmuziekanten kan je lopen en L1 (PS3) of LB (360) drukken. Bij een zwerver is dit anders! Als je een groepje zwervers ziet staan, ga er dan in de buurt staan. Soms komt er dan een naar jou toe om geld te bedelen. Alleen als ze bedelen kan je ze geld geven. Zo werkt het dus, even stil staan in de buurt van een groepje zwervers en kijken of er eentje op je af komt. Ook hier druk je weer op L1 (PS3) of LB (360).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had hier op het forum gelezen, dat je de meeste kans hebt om ze tegen te komen is. Ga naar de metrostations daar staan ze vaak te spelen. En soms in het park.

Welk Park bedoel je ???

Ik neem aan het Central Park toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Het makkelijkste is bij het metrostation gaan kijken, en als ze er niet staan, nog een halte verder rijden en kijken.

En op algonquin kan je kijken tegenover het vrijheidsbeeld. In het haventje had ik gelezen dat er iemand met een saxofoon staat.

Link to comment
Delen op andere websites

In middelpark staan er ook veel.

Die arme mensen die daar lopen met bordjes op hun rug en borst, sommige kan ik geld geven en sommige niet. Als ik ze geld geef komen ze eerst iets zeggen van ik wil geld en sommige komen gewoon voor mij staan en zeggen:'' moma sorry i kild you''

Dus het lukt mij soms.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...