Platypus Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 ik heb ergens op dit forum gelezen dat als je zoveel geld aan een zwerver geeft dat je dan die handschoenen krijgt... Is dit waar of niet? Ik hoop van wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 hallo,ik heb hetspel inmiddels 2 keer uitgespeeld maar ik heb nooi tnooit geld aan een zwerfer gegeven, ik lees hier overal dat je geld aan zwerfers en straatmusikanten kan geven maar als ik naar zwerfers loop staat er nooit dat ik iets kan geven, hoe moet het dan? ik heb er wel al eens geld aan gegeven, er kwam zo'n balkje rechtsboven in beeld dat je die zwerver geld kon geven door op L2 te drukken. ik heb het niet altijd soms loop ik er ook gewoon voorbij en dan komt dat balkje niet. en bij een straatmuziekant moet je er gewoon naar toe lopen dan komt het vanzelf da's bij mij altijd. laterzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 ik heb ergens op dit forum gelezen dat als je zoveel geld aan een zwerver geeft dat je dan die handschoenen krijgt... Is dit waar of niet? Ik hoop van wel. Nee de handschoenen zitten echt niet in het spel, echt niet! Je kan wel een speciale ringtone krijgen als je een aantal keer geld geeft aan straatmuzikanten, 3x of 5x dachtik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.