peter99 Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 (bewerkt) the crazymaniies omdat ze zo dom zij dat ze niet eens recht kunnen schieten. Bewerkt: 1 maart 2005 door peter99
Burak Zengin Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 The Powerpuff Girls ( )... Nee geintje, ik dacht aan The Rebels...
Samurai Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Dragons of War Zo heet mijn pc-gaming clan Iedereen die online pc games speelt mag dus mijn clan joinen
DeNn!S Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 de gang-bang hehehehehhehehehehehehehe
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 mijn gang zou Reapers soldiers heten met ak47 en M4 zwarte skaterkleren
THUNDER Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 ik vind OGF goed zohier het antwoord van de vraag die hier een hele rijd gelden werd gesteld ''waarom is het Orange Grove Families als de ogf in het groen loopt?'' OG betekend ''Origenal Gangsta'' is een veel gebruikt woord in de ghetto voor gangsters en het woord hoor je vaak in nummers van bv. Biggy,tupac en veel van de ghetto gangster rappers. OG van OG Lock is dus Origenal Gangsta Lock Og van OGF heeft met het woord Origenal Gangsta te maken vandaar OGF en niet Green Grove Families Orange Grove Families,lekker zo houden :rolleyes: nou weet ik het eindelijk ik d8 eerst dat het dom was orange maar ze lopen in het groen :lol:
Vinewood Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 (bewerkt) hoe mijn gang zou heten moeilijke vraag ik denk dat mijn gang zo gaat heten toy soldier's edit nog even een logo gemaakt Bewerkt: 16 maart 2005 door vinewood
Mathiz Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 de mijne zouden de Mysticers heten :lol:
Recommended Posts