Dizzee Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: Maximum 500x150px Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk. Opmerking: Nope Aha, een oude tegenstander, laat onze battle niet weer zo lang duren he.
Daan007 Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) Bring it on! Ik hou me in. Bewerkt: 9 juni 2008 door Daan007
Kloep Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 De render van Daan007 vindt ik mooier... Nu even over de sigs zelf: Dizzee: De kleuren zijn erg mooi gedaan en je hebt een mooie achtergrond gemaakt. De render past er goed bij. Alleen dat groene rechtsonderin staat een beetje raar... Verder een erg mooie sig. Deze krijgt van mij een 9.5/10. Daan007: Ook deze sig is erg mooi, alleen die witte rondjes en dingetjes links en rechts vind ik neit echt goed bij de render passen. De render zelf is daarentegen wel erg mooi gedaan. Deze krijgt een 7.8. Stem: Dizzee
Bossinkje Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ik stem op Dizzee Zijn sig vind ik mooier.Die rondjes bij de sig van Daan007 vind ik lelijk.Jammer Daan,volgende keer beter!
Robin B Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Ik stem op Dizzee omdat hij een gaaf sig en achtergrond heb.Daan heeft een mooie vrouw,maar actergrond is lelijk. Mijn stem: Dizzee
Dizzee Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Jammer Daan, deze keer duurde onze battle niet zo heel lang. Toen waren er ook veel meer stemmen, deze keer valt dat echt tegen. Mocht het anders geweest zijn, was deze battle misschien heel anders uitgelopen. Toch bedankt om tegen mij te battlen, mooie signature trouwens. +1 punt voor mij en voor jou -1 punt. Closed en Updated.
Recommended Posts