Jump to content

hoe kan ik een mod die ik heb gedownloaden importeren in zmodeler/maya

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een vraag. ik heb maya en ik weet niet hoe ik een mods of iets met een .dff en een.txd moet importeren mkoet ik mischien het coneverten.

owja ik heb ook nog zmodeler en weet ook niet hoe ik die moet importeeren ik kan iets openen ,maar dan zie ik niks.

Geplaatst:
ik heb een vraag. ik heb maya en ik weet niet hoe ik een mods of iets met een .dff en een.txd moet importeren mkoet ik mischien het coneverten.
Maya is toch van dezelfde ontwikkelaar als 3DSMax? Ik denk dat je op internet best een i/o plugin kunt vinden om de bestanden om te zetten naar .3ds. Misschien kunt je zelfs wel gewoon zonder extra plugin opslaan als .3ds bestand. Dit kun je dan in 3DStudioMax openen en dan kun je het met Kam's scripts omzetten naar een .dff bestand. Er bestaan, voor zover ik weet, geen scripts om vanuit Maya direct te exporteren naar .dff bestanden.
Geplaatst:
Maya is toch van dezelfde ontwikkelaar als 3DSMax? Ik denk dat je op internet best een i/o plugin kunt vinden om de bestanden om te zetten naar .3ds. Misschien kunt je zelfs wel gewoon zonder extra plugin opslaan als .3ds bestand. Dit kun je dan in 3DStudioMax openen en dan kun je het met Kam's scripts omzetten naar een .dff bestand. Er bestaan, voor zover ik weet, geen scripts om vanuit Maya direct te exporteren naar .dff bestanden.

weet je een link daar voor?????????

• 4 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)
is het voor persoonlijk gebruiken of andere GTA mods gebruiken en dan te downloaden maken?

de gedownloade mods is voor personlijk begruik

EDIT: ik heb nog een vraagje weet iemand hoer ik goed een .dff file in zmodeler kan krijgen en in 3ds max in 3ds max volgens mij met kam's script maar hoe werk dat?? :tu:

Bewerkt: door gtaonline
Geplaatst:
de gedownloade mods is voor personlijk begruik

Leuke dubbelpost, maar gebruik volgende keer de Bewerk knop:

bewerk.jpg

Je kan van Maya naar .OBJ exporteren, en dat kan je weer in 3DS Max Openen :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...