gtaonline Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 ik heb een vraag. ik heb maya en ik weet niet hoe ik een mods of iets met een .dff en een.txd moet importeren mkoet ik mischien het coneverten. owja ik heb ook nog zmodeler en weet ook niet hoe ik die moet importeeren ik kan iets openen ,maar dan zie ik niks. Reageren
SWYV Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 is het voor persoonlijk gebruiken of andere GTA mods gebruiken en dan te downloaden maken? Reageren
K.O. Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 ik heb een vraag. ik heb maya en ik weet niet hoe ik een mods of iets met een .dff en een.txd moet importeren mkoet ik mischien het coneverten.Maya is toch van dezelfde ontwikkelaar als 3DSMax? Ik denk dat je op internet best een i/o plugin kunt vinden om de bestanden om te zetten naar .3ds. Misschien kunt je zelfs wel gewoon zonder extra plugin opslaan als .3ds bestand. Dit kun je dan in 3DStudioMax openen en dan kun je het met Kam's scripts omzetten naar een .dff bestand. Er bestaan, voor zover ik weet, geen scripts om vanuit Maya direct te exporteren naar .dff bestanden. Reageren
gtaonline Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 ik heb een vraag. ik heb maya en ik weet niet hoe ik een mods of iets met een .dff en een.txd moet importeren mkoet ik mischien het coneverten.Maya is toch van dezelfde ontwikkelaar als 3DSMax? Ik denk dat je op internet best een i/o plugin kunt vinden om de bestanden om te zetten naar .3ds. Misschien kunt je zelfs wel gewoon zonder extra plugin opslaan als .3ds bestand. Dit kun je dan in 3DStudioMax openen en dan kun je het met Kam's scripts omzetten naar een .dff bestand. Er bestaan, voor zover ik weet, geen scripts om vanuit Maya direct te exporteren naar .dff bestanden. weet je een link daar voor????????? Reageren
gtaonline Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2008 (bewerkt) is het voor persoonlijk gebruiken of andere GTA mods gebruiken en dan te downloaden maken? de gedownloade mods is voor personlijk begruik EDIT: ik heb nog een vraagje weet iemand hoer ik goed een .dff file in zmodeler kan krijgen en in 3ds max in 3ds max volgens mij met kam's script maar hoe werk dat?? Bewerkt: 7 november 2008 door gtaonline Reageren
Beagle Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 de gedownloade mods is voor personlijk begruik Leuke dubbelpost, maar gebruik volgende keer de Bewerk knop: Je kan van Maya naar .OBJ exporteren, en dat kan je weer in 3DS Max Openen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.