GTAmitch Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ben ik gister GTA IV aan het spelen op Xbox-360.. Hoor ik ineens een KEIHARD geluid.. Spel loopt vast, ik zet gelijk Xbox uit.. Doe ik daarna m'n disc-drive open.. Was de disc uit m'n disc-tray gegaan.. Dus uit dat schuitje waar die normaal inligt! Hele disc bekrast.. Doet het dus niet meer.. Weet iemand of ik misschien via Microsoft een nieuwe kan krijgen ofzo, aangezien dit buiten mijn schuld gebeurt is en alleen omdat die Xbox'en gare kut machines zijn.. (ken serieus 14 mensen waarbij de Xbox kapot is geweest) Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ik denk niet dat Microsoft je gaat vergoeden hoor, gewoon een nieuwe GTA IV kopen. Koop desnoods een Playstation 3 met GTA IV. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 (bewerkt) Heb je een oude X-Box? Vroeger was dat altijd zo, toen de X-Box net uit was. Er kwamen veel krassen op de CD's, waardoor niemand het meer ging kopen. Later heeft Microsoft het probleem opgelost. En neem een Play Station 3, het kost wel €399,-, maar je hebt er iets voor terug, wat veel mooier is dan een X-Box. Desnoods verkoop je je X-Box. Bewerkt: 9 juni 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
GTAmitch Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Heb je een oude X-Box? Vroeger was dat altijd zo, toen de X-Box net uit was. Er kwamen veel krassen op de CD's, waardoor niemand het meer ging kopen. Later heeft Microsoft het probleem opgelost.En neem een Play Station 3, het kost wel €399,-, maar je hebt er iets voor terug, wat veel mooier is dan een X-Box. Desnoods verkoop je je X-Box. Ja betaal jij het ff vriend.. Ik heb over 1 week me rijbewijs dus heb al genoeg geld uitgegeven Reageren
denven Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 ik heb het vorige week gehad, maar dat kwam omdat ik de xbox even wou verzetten naar een andere plek.. Ik gelijk xbox uitzetten en weer aan , deed me cd eruit, en er zaten geen krassen op XD Reageren
Dx11 Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Daarom moet je je 360 ook altijd plat leggen dan heb je dat probleem niet. Reageren
denven Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Daarom moet je je 360 ook altijd plat leggen dan heb je dat probleem niet. idd, en ik heb dan ook het idee dat hij beter draait ofzo :S Reageren
Dx11 Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Grappig detail, ik heb laatst mijn staande PS3 met draaiend spel erin ondersteboven gehouden (voor de ventilator cleaning) besefte me later pas dat dat eigenlijk niet slim is maar er is gewoon helemaal niks mis gegaan. Reageren
Fruitcake Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 (ken serieus 14 mensen waarbij de Xbox kapot is geweest) Nu 15 Mijn eerste xbox 360 was na 9 maanden kapot. De dvd drive had de geest gegeven. Heb toen een elite gekocht en daar zat een ander merk dvd lezer in maar die begint nu na wederom na 9 maanden kuren te krijgen. Ik moet een keer of 10 het schuifje open en dicht doen voor hij het spel vind en opstart. Reageren
denven Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Grappig detail, ik heb laatst mijn staande PS3 met draaiend spel erin ondersteboven gehouden (voor de ventilator cleaning) besefte me later pas dat dat eigenlijk niet slim is maar er is gewoon helemaal niks mis gegaan. dat ventilator cleaning heeft xbox tog niet nodig? Reageren
Jay; Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ik denk niet dat Microsoft je gaat vergoeden hoor, gewoon een nieuwe GTA IV kopen. Koop desnoods een Playstation 3 met GTA IV. Ik had precies hetzelfde probleem hoor en ik kan je zeggen dat zowel de Xbox als GTA IV bij mij vergoed werd. Ik zou de klantenservice van Microsoft eens bellen en zeggen dat de Xbox jouw disc bekrast heeft. Ze komen hem dan ophalen (althans bij mij) en vervolgens brengen ze je Xbox, gerepareerd en al weer terug. De mevrouw aan de klantenservice vertelde mij dat ik de klantenservice van Rockstar moest bellen voor een nieuwe GTA IV. Ook dit werd opgelost en alles is weer zo gloed als nieuw. Je moet gewoon een beetje brutaal zijn aan de lijn met die klantenservice en dan komt het allemaal wel goed. Een nieuwe hoef je echt niet te kopen hoor. Reageren
Dx11 Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Grappig detail, ik heb laatst mijn staande PS3 met draaiend spel erin ondersteboven gehouden (voor de ventilator cleaning) besefte me later pas dat dat eigenlijk niet slim is maar er is gewoon helemaal niks mis gegaan. dat ventilator cleaning heeft xbox tog niet nodig? Nou of het nodig is weet ik niet, bij de PS3 was het ook niet nodig en bijna niemand doet het ook omdat je ervoor je PS3 ondersteboven in de lucht moet houden wat nogal gevaarlijk lijkt, maar het heeft bij mij erg geholpen, ventilator gaat nu minder snel dus minder geluid, en het lijkt wel alsof alles net een tikkeltje sneller gaat in het menu. Ook word hij minder heet. Reageren
denven Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Grappig detail, ik heb laatst mijn staande PS3 met draaiend spel erin ondersteboven gehouden (voor de ventilator cleaning) besefte me later pas dat dat eigenlijk niet slim is maar er is gewoon helemaal niks mis gegaan. dat ventilator cleaning heeft xbox tog niet nodig? Nou of het nodig is weet ik niet, bij de PS3 was het ook niet nodig en bijna niemand doet het ook omdat je ervoor je PS3 ondersteboven in de lucht moet houden wat nogal gevaarlijk lijkt, maar het heeft bij mij erg geholpen, ventilator gaat nu minder snel dus minder geluid, en het lijkt wel alsof alles net een tikkeltje sneller gaat in het menu. Ook word hij minder heet. en dat heb ik dus ook , zo idee dat hij wat sneller gaat als hij gewoon ligt ipv staat .. (ik zie dvd spelers in pc ook nooit op de zijkant of op de kop liggen ) Reageren
Carl-J Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ben ik gister GTA IV aan het spelen op Xbox-360..Hoor ik ineens een KEIHARD geluid.. Spel loopt vast, ik zet gelijk Xbox uit.. Doe ik daarna m'n disc-drive open.. Was de disc uit m'n disc-tray gegaan.. Dus uit dat schuitje waar die normaal inligt! Hele disc bekrast.. Doet het dus niet meer.. Weet iemand of ik misschien via Microsoft een nieuwe kan krijgen ofzo, aangezien dit buiten mijn schuld gebeurt is en alleen omdat die Xbox'en gare kut machines zijn.. (ken serieus 14 mensen waarbij de Xbox kapot is geweest) das kut voor je had je maar een ps3 moeten kopen Reageren
GTAmitch Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ik denk niet dat Microsoft je gaat vergoeden hoor, gewoon een nieuwe GTA IV kopen. Koop desnoods een Playstation 3 met GTA IV. Ik had precies hetzelfde probleem hoor en ik kan je zeggen dat zowel de Xbox als GTA IV bij mij vergoed werd. Ik zou de klantenservice van Microsoft eens bellen en zeggen dat de Xbox jouw disc bekrast heeft. Ze komen hem dan ophalen (althans bij mij) en vervolgens brengen ze je Xbox, gerepareerd en al weer terug. De mevrouw aan de klantenservice vertelde mij dat ik de klantenservice van Rockstar moest bellen voor een nieuwe GTA IV. Ook dit werd opgelost en alles is weer zo gloed als nieuw. Je moet gewoon een beetje brutaal zijn aan de lijn met die klantenservice en dan komt het allemaal wel goed. Een nieuwe hoef je echt niet te kopen hoor. oke, dat is mooi. maar mijn xbox maakt geen krassen.. alleen is dus 1x die disc op de 1 of andere manier eruit geknalt. dus heb alleen een nieuwe GTA nodig maar erg bedankt voor de info Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.