Hayte Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 maar zou je nu niet eens naar de oorzaak van het eerste probleem gaan zoeken? straks heb je GTA IV weer maar knalt hij er weer uit... misschien is het oppervlak een beetje wiebelig? Reageren
Hackman Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Da's inderdaad slimmer om eerst de oorzaak te onderzoeken. Wat betreft de Ps3 en de X-box, je hebt met beiden wel eens gekloot met GTA 4 dus dat maakt niet eens zo veel uit. Wel vind ik dat GTA 4 er wel voor heeft gezorgt dat er veel consoles naar de knoppen zijn. Reageren
zfn Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 (bewerkt) Da's inderdaad slimmer om eerst de oorzaak te onderzoeken. Wat betreft de Ps3 en de X-box, je hebt met beiden wel eens gekloot met GTA 4 dus dat maakt niet eens zo veel uit. Wel vind ik dat GTA 4 er wel voor heeft gezorgt dat er veel consoles naar de knoppen zijn. Terug naar Super mario brother.. :') Voorlopig doet GTA IV het perfect in mijn xbox, ik hoop dat het zo blijft.. xbox van een vriend van mij is ook door GTA IV gesneuveld. Hij had 1 van de eerste XBOX 360, MS heeft de drive kosteloos vervangen. Nu draait hij weet als een zonnetje, Bewerkt: 9 juni 2008 door zfn Reageren
GTAmitch Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 OPLOSSING: Heb net met de xbox-support gebelt. Zij zeggen dat het een bekend probleem is met GTA IV. De Reden is dat veel van die disc's niet goed gefabriceerd zijn. Hierdoor draaien ze in je console niet helemaal recht. Je kan het vergelijken met een slag in je wiel. Dus moest ik Take-Two bellen (nummer staat achteraan in boekje) en het verhaal uitleggen. Simpel een adres gekregen. Moet alles opsturen en binnen 2 weken heb ik weer een nieuwe GTA IV Echt wel chill al die support shit NU aan de pils alvast en genieten en nederlands eftal Reageren
FerryN Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 damn, typen op een ps3 gaat niet even zomaar ,ik kijk nu op de ps3, ook een voordeel hiervan, later vanaf me ps3, sorry voor spam, tevens is mijn x360 2 keer stuk gegaan, laterzzz Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 het is gewoon pech dat je dat hebt als microsoft niks vergoed houd het vanzellf wel een kee rop met hun ik vind dat klantenservice op 1 staat 2:P ps3 ventilator cleaning doe je door met het knopje op de achterkant aan te zetten terwijl je het open knopje inhoud maakt ie een hoop lawaai maakt hij zichzelf van binnen schoon dit moet je 3 a 4 keer in de maand doen Reageren
Dx11 Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 (bewerkt) het is gewoon pech dat je dat hebt als microsoft niks vergoed houd het vanzellf wel een kee rop met hun ik vind dat klantenservice op 1 staat 2:P ps3 ventilator cleaning doe je door met het knopje op de achterkant aan te zetten terwijl je het open knopje inhoud maakt ie een hoop lawaai maakt hij zichzelf van binnen schoon dit moet je 3 a 4 keer in de maand doen Ja dat geld alleen voor de 40gb, andere versies moet je onderteboven houden. En bullshit van die 3 a 4x per maand, je hoeft het helemaal nooit te doen het is niet nodig maar kan wel fijn zijn, 1x per half jaar is meer dan genoeg. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=72595 dit dus, ps ik weet dat het offtopic is ik hou nu op @hieronder: je gaat mij niet vertellen dat sony ergens aanraad om dit 3 a 4x per maand te doen. Bewerkt: 9 juni 2008 door Dx11 Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 heb je de handleiding gelezen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.