Jump to content

GTA IV kapot!


GTAmitch

Recommended Posts

maar zou je nu niet eens naar de oorzaak van het eerste probleem gaan zoeken?

straks heb je GTA IV weer maar knalt hij er weer uit...

misschien is het oppervlak een beetje wiebelig?

Link to comment
Delen op andere websites

Da's inderdaad slimmer om eerst de oorzaak te onderzoeken. Wat betreft de Ps3 en de X-box, je hebt met beiden wel eens gekloot met GTA 4 dus dat maakt niet eens zo veel uit. Wel vind ik dat GTA 4 er wel voor heeft gezorgt dat er veel consoles naar de knoppen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Da's inderdaad slimmer om eerst de oorzaak te onderzoeken. Wat betreft de Ps3 en de X-box, je hebt met beiden wel eens gekloot met GTA 4 dus dat maakt niet eens zo veel uit. Wel vind ik dat GTA 4 er wel voor heeft gezorgt dat er veel consoles naar de knoppen zijn.

Terug naar Super mario brother.. :')

Voorlopig doet GTA IV het perfect in mijn xbox, ik hoop dat het zo blijft.. xbox van een vriend van mij is ook door GTA IV gesneuveld. Hij had 1 van de eerste XBOX 360, MS heeft de drive kosteloos vervangen. Nu draait hij weet als een zonnetje,

Bewerkt: door zfn
Link to comment
Delen op andere websites

OPLOSSING: :D

Heb net met de xbox-support gebelt. Zij zeggen dat het een bekend probleem is met GTA IV. De Reden is dat veel van die disc's niet goed gefabriceerd zijn.

Hierdoor draaien ze in je console niet helemaal recht. Je kan het vergelijken met een slag in je wiel.

Dus moest ik Take-Two bellen (nummer staat achteraan in boekje) en het verhaal uitleggen.

Simpel een adres gekregen. Moet alles opsturen en binnen 2 weken heb ik weer een nieuwe GTA IV :D

Echt wel chill al die support shit ;):clown:

NU aan de pils alvast :bier: en genieten en nederlands eftal :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

het is gewoon pech dat je dat hebt als microsoft niks vergoed houd het vanzellf wel een kee rop met hun ik vind dat klantenservice op 1 staat

2:P ps3 ventilator cleaning doe je door met het knopje op de achterkant aan te zetten terwijl je het open knopje inhoud

maakt ie een hoop lawaai maakt hij zichzelf van binnen schoon dit moet je 3 a 4 keer in de maand doen

Link to comment
Delen op andere websites

het is gewoon pech dat je dat hebt als microsoft niks vergoed houd het vanzellf wel een kee rop met hun ik vind dat klantenservice op 1 staat

2:P ps3 ventilator cleaning doe je door met het knopje op de achterkant aan te zetten terwijl je het open knopje inhoud

maakt ie een hoop lawaai maakt hij zichzelf van binnen schoon dit moet je 3 a 4 keer in de maand doen

Ja dat geld alleen voor de 40gb, andere versies moet je onderteboven houden.

En bullshit van die 3 a 4x per maand, je hoeft het helemaal nooit te doen het is niet nodig maar kan wel fijn zijn, 1x per half jaar is meer dan genoeg.

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=72595

dit dus, ps ik weet dat het offtopic is ik hou nu op :engel:

@hieronder: je gaat mij niet vertellen dat sony ergens aanraad om dit 3 a 4x per maand te doen.

Bewerkt: door Dx11
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...