Kruger Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 (bewerkt) Weet iemand hoe ik goud moet halen bij de vliegschool bij de missie Parachute on target? Ik ben nu al een halve dag bezig, ik heb alles goud behalve de parachute missie. Ik raak steeds het dingetje in het midden, maar steeds na een seconde of 57 of 58. Heeft iemand tips hoe ik de benodigde 55 seconden haal? Of heeft iemand cheats of gewoon emotionele ondersteuning want dit is echt een zware aanslag op mijn geestelijke gezondheid. Bewerkt: 9 juni 2008 door Kruger Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Probeer eerst en vooral bij Options -> Display Options je Draw Distance op het maximale te zetten en de Frame Limiter uit te zetten. Ook zet je best de rest van de instellingen op het maximale, zo zal normaal gezien de tijd iets trager lopen. Verder moet je je parachute openen rond de 23 seconden, en probeer dan niet naar voren te gaan maar je wat te laten hangen, desnoods typ je misschien af en toe de Up-button in, zodat je snel zakt en toch vooruit gaat. Kijk ook even op deze pagina van WikiGTA en naar dit filmpje. Reageren
Jay; Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 De vliegschool missies kunnen inderdaad lastig zijn, vooral als je nog niet erg veel ervaring hebt maar zelfs dan struikelen sommigen over deze missies. Parachute on target is de laatste missie van de vliegschool, dus als je deze haalt ben je ervan af. De truc bij deze missie is om op de goede aantal seconden de parachute open te trekken en te weten wanneer je in welke houding moet. Op WikiGTA (GTAGame's online Walktrough) staat bij elke vliegmissie en andere missie uitgebreid beschreven hoe je deze moet vervullen. Dus ook de missie Parachute on Target, deze pagina van WikiGTA vind je hier. Ik raad je dus aan om daar een kijkje te nemen en de instructies precies te volgen. Let op het aantal seconden die de pagina beschrijft en lukt dit nog niet, geef er dan je eigen draai aan en bedenk of je te vroeg valt of te laat. Ga dus vooral even kijken en probeer het een en ander uit. Veel succes! Reageren
Kruger Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ik heb de drawdistance op maximaal gezet en frame limiter off, en ik ben gelijk 5 seconden eerder. Nu ben ik ruim binnen de tijd. Heren, mijn dank is groot. Reageren
Royboow Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ik heb de drawdistance op maximaal gezet en frame limiter off, en ik ben gelijk 5 seconden eerder. Nu ben ik ruim binnen de tijd. Heren, mijn dank is groot. Gefeliciteerd. Reageren
Kruger Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Dankjewel. Nu ik alles goud heb krijg ik een hunter (gevechtshelicopter). Die Ballas weten niet wat ze overkomt als ze ineens een hunter tegenkomen tijdens een gang war. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.