Jump to content

Hoe kun je in bomen klimmen?

Recommended Posts

Geplaatst:

hey ik zat ff op wikigta te sneupen en zag op de mainpage staan dat je in sommige bomen kunt klimmen! :eten: maar hoe en welke? ik wil heel gtaag :Y

dankje dankje dankje dankje dankje dankje

Geplaatst: (bewerkt)
hey ik zat ff op wikigta te sneupen en zag op de mainpage staan dat je in sommige bomen kunt klimmen! :eten: maar hoe en welke? ik wil heel gtaag :Y

dankje dankje dankje dankje dankje dankje

Je kunt niet in bomen klimmen. Hoogstends zoek je een palmboom die scheef gegroeid is, waar je op kunt lopen. In een boom klimmen is dus niet mogelijk.

Bewerkt: door Pennywise The Clown
Geplaatst:

Niet volledig juist.

Ik heb eens per accident in een boom kunnen klimmen. Het was gewoon een kleine, lage boom ergens in de country side. Als je tegen de stam gaat staan en dan springt, zal CJ zich misschien in de boom kunnen "vastklampen" en zich naar boven heisen. Dan zit je dus in een boom.

Er zijn niet veel bomen waarin dit mogelijk is.

Geplaatst:
Niet volledig juist.

Ik heb eens per accident in een boom kunnen klimmen. Het was gewoon een kleine, lage boom ergens in de country side. Als je tegen de stam gaat staan en dan springt, zal CJ zich misschien in de boom kunnen "vastklampen" en zich naar boven heisen. Dan zit je dus in een boom.

Er zijn niet veel bomen waarin dit mogelijk is.

Dat noem ik 'je ergens aan optrekken'. Tak- na tak in een boom klauteren is onmogelijk.

Ja je kunt in kleine boompjes klimmen, deze bomen kan je ook omver rijden. Als ze omliggen hebben ze of geen wortels of er hangt een blok aan. Even een paar screens ter ondersteuning.

boom1oj9.th.jpgboom2oa2.th.jpgboom3pf9.th.jpgboom4qz5.th.jpg

Maar verder heeft het boompje klimmen niet echt een toegevoegde waarde aan het spel, het is grappig en leuk om het één keer te doen. Maar je hebt geen extra mogelijkheden in de boom. Maar ik was er toch van overtuigd dat dit na bijna 4 jaar na de release van SA toch algemeen bekent zou zijn. :7

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Maar stel je hebt het spel net nieuw.

Nog nooit gekeken bij iemand in huis. egt splinternieuw. dan weet je dat toch nog niet. al is de releasedatum 100 jaar als je het spel nieuw hebt weet je alles nog niet.

Geplaatst:
Dezelfde toets voor het springen, net zoals je op een muurtje of een voertuig klimt: >>besturing op wikigta<<. :7

Correctie... Op een voertuig klimmen kan nog niet bij GTA San Andreas. Je bent vast in de war met GTAIV, waarin je wél op een voertuig kunt klimmen. Je kunt op een voertuig springen, maar mocht deze nét te hoog zijn, dan heb je pech.

Ik ben niet in de war met GTA IV, kan ook niet want ik heb geen GTA IV. Idd zijn sommige voertuigen te hoog om op te springen, maar bij een aantal busjes kan je ook eerst op de motorkap springen en daarna op het dak springen. :7

Door te springen in GTA SA kan je op muurtjes e.d. 'klimmen', en dergelijke=alles wat op een redelijke hoogte bevindt. Met een aanloop kan CJ nóg hoger springen dan zonder aanloop. Met aanloop kan je dus ook op hogere voertuigen / muren / gebouwen springen. Een mooi voorbeeld zijn de wachthuisjes bij vliegvelden, daar kan je met aanloop zo op springen. Je hangt dan aan het gebouw en door nogmaals op de 'spring-knop' te drukken trekt CJ zich omhoog op het dak << dus zonder hulp van een opstapje.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Ehmm lol? Je kan helemaal niet in bomen klimmen in GTA. Zover ik weet niet. Ik weet zelfs niet of er een mod voor is. Maar als je denk dat het kan moet je het even duidenlijker uitleggen(Wat toch niet zo is) ;).

Geplaatst:

Sorry man, ik moet je teleur stellen! Zoals UT en Kloep al zeiden, het kan niet...

Wat je wel kan doen, is met jetpack, bij zo een brede dikke boom, in het midden landen.

Kloep@ Somigge mensen verzinnen de gekste dingen. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...