Ghost_Rider Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Ik vond deze post van _KoE_Mzungu. Ja je kunt in kleine boompjes klimmen, deze bomen kan je ook omver rijden. Als ze omliggen hebben ze of geen wortels of er hangt een blok aan. Even een paar screens ter ondersteuning. Maar verder heeft het boompje klimmen niet echt een toegevoegde waarde aan het spel, het is grappig en leuk om het één keer te doen. Maar je hebt geen extra mogelijkheden in de boom. Maar ik was er toch van overtuigd dat dit na bijna 4 jaar na de release van SA toch algemeen bekent zou zijn. Reageren
Basssss Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Ik denk dat hij dit bedoelt: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=77853 Maar dan wil hij weten waar die staan. Reageren
Jay; Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Om veel posts met uitleg te besparen geef ik een link waarbij er uitgebreid gediscuseerd werd over of het bomen klimmen wel kon of niet en hoe het dan moest. Hier kun je het topic vinden waarbij het met uitgebreide screens is voorzien. Even voor de duidelijkheid, het is mogelijk om in sommige bomen te klimmen maar erg veel heb je er niet aan. Ik verwijs je voor meer informatie door naar het aangegeven topic die overigens niet zo oud is. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 waar is dat dan, om in die bomen te klimmen>>> Door -Matthijs: Samengevoegd met reeds bestaand topic.<<< Zoals je kan zien op mijn screens was dat in San Fierro, vlak voor Zero's RC Shop, ik ben deze boompjes ook tegengekomen in zuidwest Los Santos, op de doorgaande weg langs het strand / boulevard. En voor de rest van de staat San Andreas zal je zelf even op zoek moeten gaan. Misschien dat er meer plekken zijn maar die ga ik niet hiervoor speciaal opzoeken. Het zou mij niets verbazen als ze ook in Las Venturas zouden staan. Maar nogmaals: het heeft géén toegevoegde waarde voor het spel, het principe is hetzelfde als op/over muurtjes klimmen. En voor het grootste gedeelte van de bomen in SA is het ook niet mogelijk, slechts bij het type boom(pje) zoals op mijn screens. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 (bewerkt) Beste leden. Ik heb op ooit op wikigta gelezen (Bij "wist je dat?") dat je in bomen kunt klimmen. Is dit zo? zo ja, hoe? MVG: supergtagamer Bewerkt: 2 augustus 2010 door supergtagamer Reageren
R-fl3x Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Bedoel je op deze pagina? Klik Zelf heb ik nog nooit in een boom kunnen klimmen Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Nou dat zijn meer lage kleine bomen, (Er is er eentje op de Windy, windy, windy road) waar als je er tegenaan springt dat hij net als bij een muurtje of afrand gaat hangen, en dat je er dan op kan klimmen. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Ja deze bedoel ik: Je in GTA San Andreas in een aantal bomen kunt klimmen? waar is "windy windy windy road"? Reageren
vw53steven Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Ik heb eerlijk gezegt ook nog nooit een of andere boom gezien waarvan ik denk dat ik daar in kan klimmen, geen laag hangende bomen ofzo. En ik heb het ook op wikigta gelezen dus ja het zou inderdaad mogelijk moeten zijn. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 (bewerkt) op precies dit punt is er een boom waar je makkelijk in kan klimmen. Maar ik heb even de zoekmachine gebruikt en kwam tot de ontdekking dat er al een topic was over in bomen klimmen ^^ http://www.gtaforum.nl/topic/77853-in-boom-klimmen/page__hl__Bomen Daar wordt het redelijk goed uitgelegd. Bewerkt: 2 augustus 2010 door Rinaldootje Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Er zijn wel van die kleine palmbomen waar je op kan klimmen. In San Fierro, ten oosten van het SFPD staan zo van die boompjes langs de weg. Click here to view the SnapMap Reageren
Smithie Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Persoonlijk vind ik niet dat je dit klimmen kan noemen. Wat Koe laat zijn , is het juiste antwoord op de vraag , want echt klimmen is niet mogelijk. Je springt gewoon tegen de boom , en omdat de boom kleiner is dan de andere bomen , kan de speler er aan hangen en zich optrekken. Dan sta je OP de boom. Je KLIMT dus niet van de ene tak op de andere om zo op de top te geraken. Ik denk niet dat het mogelijk is om zonder een modificatie echt te klimmen. Er bestaat wel een soort van cleo-modificatie voor , waarmee tegen muren kan klimmen , en misschien ook wel tegen bomen. Dit is persoonlijk , het kan zijn dat jij anders denkt over de definitie van klimmen. M.V.G Smithie Reageren
Edegem Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 Aan het meer in Back O Beyond is er een redelijk schuine naaldboom die een beetje over het meer hangt. Je kan er op lopen en zo er helemaal opgaan. Maar écht in bomen klimmen, die rechtop staan, is onmogelijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.