Jump to content

Pegorino's save huis?


Fruitcake

Recommended Posts

Ja heb het zelfs opgezocht met google maar ben op andere forums tegengekomen dat dit valse informatie is.

Maar ik dacht misschien gaat dit wel en weet iemand op dit forum hoe je aan dit save huis komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja heb het zelfs opgezocht met google maar ben op andere forums tegengekomen dat dit valse informatie is.

Maar ik dacht misschien gaat dit wel en weet iemand op dit forum hoe je aan dit save huis komt.

je kan je auto daar bewaren :) tenminste ik heb nu mijn FEROCI GT daarin geparkeerd

Link to comment
Delen op andere websites

Ja heb het zelfs opgezocht met google maar ben op andere forums tegengekomen dat dit valse informatie is.

Maar ik dacht misschien gaat dit wel en weet iemand op dit forum hoe je aan dit save huis komt.

je kan je auto daar bewaren :) tenminste ik heb nu mijn FEROCI GT daarin geparkeerd

En die blijft daar dan ook altijd in staan?? zelfs na save en dat je dan het spel opnieuw opstart?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit werkt niet. Ik heb dit zelf meerdere malen geprobeerd. En de auto, verdwijnt. Maar er staan wel altijd 2 Cognoscenti's.

Klopt dat wist ik wel alleen omdat die andere gozer zei je kan je auto's er wel in saven d8 ik ff. WTF! dat zou vet zijn.. maar het kan dus niet..

En ik heb zelf ook al wat verder op internet gekeken en het zijn gewoon indianenverhalen er klopt helemaal nix van.

Link to comment
Delen op andere websites

ik maak wel fotos heb je bewijs

Wat zit er allemaal in dat huis dan (ik geloof er vrij weinig van maargoed het zal wel).. en hoe de f*ck heb je dat huis dan gekregen wnt ik heb het spel al minimaal 2 keer uitgespeeld en nog nooit dat huis gekregen..

Link to comment
Delen op andere websites

hier is je indianenverhaal zit niet in de storyline volgens mij krijg je hem tegelijk met de melding 100% completion

heb 2 fotos van de map en 2 fotos van het interieur

EDIT je moet het spel goed uitspelen:D ook dingen die je niet hoeft te doen enzo tenminste ik heb alles gedaan wat maar mogelijk is en ik heb em heb trouwens alle random chars laten leven hun missies gedaan wraak playboy dood francis dood[/font]

Bewerkt: door Houtworm1990
Link to comment
Delen op andere websites

hier is je indianenverhaal zit niet in de storyline volgens mij krijg je hem tegelijk met de melding 100% completion

heb 2 fotos van de map en 2 fotos van het interieur

EDIT je moet het spel goed uitspelen:D ook dingen die je niet hoeft te doen enzo tenminste ik heb alles gedaan wat maar mogelijk is en ik heb em heb trouwens alle random chars laten leven hun missies gedaan wraak playboy dood francis dood[/font]

Jonguh kijk nog eens naar dat plaatje in de 1e post, dit is gewoon een safehouse die iedereen zal krijgen :duh:

Ik weet ook niks van dat huis van Pegorino, misschien hebben ze dat op het laatste moment eruit gehaald

Of misschien als je Dwayne vermoord dat je hem later krijgt ofzo? Omdat je dan wel een safehouse mis loopt

Iemand al geprobeerd?

Bewerkt: door B-Dup
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...