Damos Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ik heb hem ook gewoon een paar belangrijke dingen doen heb hem nu 100% heb 1 random chaharcter vermoord (Ivan) en francis is dood n playboy is dood. ook is roman dood en pegorino zelf wat ook nodig is. Reageren
freestyla Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 dikke zever diene pé dat da op die map heeft gezet zag waarschijnlijk de garage poorten opengaan en dacht savehouse en voor nog wat nutteloze reacties te vermijden het gaat niet over dat savehouse dat je van ray krijgt Reageren
niko belic Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 nou ik ben temisnte blij dat mensen met elkaar eens zijn dat je het huis van pegerino niet kan krijgen want ik keek naar die map een gelijk dacht ik dit is het standaard save huis van alderney Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 sorry mensen keek te snel op de kaart maar klopt die safehouse van pegorino kan je niet krijgen die autos slaan niet op ik dacht toch echt dat andere savehouse wat ik nog nooit heb gebruikt weet ook niet hoe hij daar komt:P Reageren
niko belic Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 maakt toch niet uit ik ga er allen heen om zo'n cognosneti te halen Reageren
Little Jacob Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Lijkt me een fout, ik zag het laatst ook daar maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat iemand die savehouse heeft. Reageren
G-up94 Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Maar wat wil je dan met zo'n huis doen? Veel kun je er toch niet doen. Maar ik vind het onnodig om hier een nieuw topic voor aan te maken, want ik heb een vraag: hoort het huis dat je van Ray in Alderney krijgt weg te gaan? Reageren
Hayte Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Maar wat wil je dan met zo'n huis doen? Veel kun je er toch niet doen.Maar ik vind het onnodig om hier een nieuw topic voor aan te maken, want ik heb een vraag: hoort het huis dat je van Ray in Alderney krijgt weg te gaan? dat huis hoort niet weg te gaan nee... Reageren
G-up94 Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Maar wat wil je dan met zo'n huis doen? Veel kun je er toch niet doen.Maar ik vind het onnodig om hier een nieuw topic voor aan te maken, want ik heb een vraag: hoort het huis dat je van Ray in Alderney krijgt weg te gaan? dat huis hoort niet weg te gaan nee... O, maar ik heb nu de storyline compleet, maar hij staat niet meer op de kaart, maar ik ga morgen kijken of ik er nog wel kan saven. Reageren
strandpop Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 vet lang gelden was ik dara is en je kan in de garage van dat huis. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Ik stond ook gisteren voor dat huis, het had een garage. Ik liep het pad op en vervoglens ging de garage deur open. Best raar, omdat het helemaal geen savehouse is. Volgens mij is het eruit gehaald.. Reageren
Fruitcake Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 (bewerkt) je kan je auto daar bewaren tenminste ik heb nu mijn FEROCI GT daarin geparkeerd Nee auto's opslaan gaat niet, heb ik al geprobeerd. En aan de reacties te zien hier over dit "spook save huis" is dit inderdaad valse informatie. Ik stond ook gisteren voor dat huis, het had een garage. Ik liep het pad op en vervoglens ging de garage deur open. Best raar, omdat het helemaal geen savehouse is. Volgens mij is het eruit gehaald.. De garage's gaan bij veel huizen in die buurt open. Misschien het spel al wat voorbereid op downloadable content? Edit: Oja en sorry voor de late reactie, had het te druk met het zoeken naar "een neutrale doos" voor m'n xbox... Bewerkt: 10 juni 2008 door Fruitcake Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.