Jump to content

Pegorino's save huis?


Fruitcake

Recommended Posts

Ik heb hem ook gewoon een paar belangrijke dingen doen heb hem nu 100% heb 1 random chaharcter vermoord (Ivan) en francis is dood n playboy is dood. ook is roman dood en pegorino zelf wat ook nodig is.

Link to comment
Delen op andere websites

dikke zever diene pé dat da op die map heeft gezet zag waarschijnlijk de garage poorten opengaan en dacht savehouse :bonk:

en voor nog wat nutteloze reacties te vermijden het gaat niet over dat savehouse dat je van ray krijgt

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik ben temisnte blij dat mensen met elkaar eens zijn dat je het huis van pegerino niet kan krijgen want ik keek naar die map een gelijk dacht ik dit is het standaard save huis van alderney :Y

Link to comment
Delen op andere websites

sorry mensen keek te snel op de kaart maar klopt die safehouse van pegorino kan je niet krijgen die autos slaan niet op ik dacht toch echt dat andere savehouse wat ik nog nooit heb gebruikt weet ook niet hoe hij daar komt:P

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat wil je dan met zo'n huis doen? Veel kun je er toch niet doen.

Maar ik vind het onnodig om hier een nieuw topic voor aan te maken, want ik heb een vraag: hoort het huis dat je van Ray in Alderney krijgt weg te gaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat wil je dan met zo'n huis doen? Veel kun je er toch niet doen.

Maar ik vind het onnodig om hier een nieuw topic voor aan te maken, want ik heb een vraag: hoort het huis dat je van Ray in Alderney krijgt weg te gaan?

dat huis hoort niet weg te gaan nee...

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat wil je dan met zo'n huis doen? Veel kun je er toch niet doen.

Maar ik vind het onnodig om hier een nieuw topic voor aan te maken, want ik heb een vraag: hoort het huis dat je van Ray in Alderney krijgt weg te gaan?

dat huis hoort niet weg te gaan nee...

O, maar ik heb nu de storyline compleet, maar hij staat niet meer op de kaart, maar ik ga morgen kijken of ik er nog wel kan saven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stond ook gisteren voor dat huis, het had een garage. Ik liep het pad op en vervoglens ging de garage deur open. :bonk: Best raar, omdat het helemaal geen savehouse is. Volgens mij is het eruit gehaald..

Link to comment
Delen op andere websites

je kan je auto daar bewaren :) tenminste ik heb nu mijn FEROCI GT daarin geparkeerd

Nee auto's opslaan gaat niet, heb ik al geprobeerd.

En aan de reacties te zien hier over dit "spook save huis" is dit inderdaad valse informatie.

Ik stond ook gisteren voor dat huis, het had een garage. Ik liep het pad op en vervoglens ging de garage deur open. :bonk: Best raar, omdat het helemaal geen savehouse is. Volgens mij is het eruit gehaald..

De garage's gaan bij veel huizen in die buurt open.

Misschien het spel al wat voorbereid op downloadable content? :tu:

Edit: Oja en sorry voor de late reactie, had het te druk met het zoeken naar "een neutrale doos" voor m'n xbox... :cry:

Bewerkt: door Fruitcake
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...