Jump to content

Nog meer "Strangers?"


denven

Recommended Posts

He iedereen

Ik zat weer beetje te crouse :puh:

en kom ik weer zo poppetje op de radar tegen. (blauw)

Maar ik dacht; ik heb No More Strangers achievement al, zijn er soms meer?

Want ik heb hem wel opgeslagen (na die achievement behaald te hebben) en deed ik dus een missie voor dat poppetje en was 1 die ik nog niet kende (missie) (poppetje kende ik wel)

dus er zijn meer?

Link to comment
Delen op andere websites

He iedereen

Ik zat weer beetje te crouse :puh:

en kom ik weer zo poppetje op de radar tegen. (blauw)

Maar ik dacht; ik heb No More Strangers achievement al, zijn er soms meer?

Want ik heb hem wel opgeslagen (na die achievement behaald te hebben) en deed ik dus een missie voor dat poppetje en was 1 die ik nog niet kende (missie) (poppetje kende ik wel)

dus er zijn meer?

check;

je hebt tijdens de story-mode een aantal x de keuze om iemand te vermoorden.. die keuzes hebben eigenlijk geen invloed..

eigenlijk dus wel :puh: als je besluit ze niet te vermoorden komen ze terug als random character..

waarschijnlijk krijg je de achievement als je alle random characters hebt gehad die er sowieso zijn.

dit denk ik tenminste, snappie :Y

Link to comment
Delen op andere websites

He iedereen

Ik zat weer beetje te crouse :puh:

en kom ik weer zo poppetje op de radar tegen. (blauw)

Maar ik dacht; ik heb No More Strangers achievement al, zijn er soms meer?

Want ik heb hem wel opgeslagen (na die achievement behaald te hebben) en deed ik dus een missie voor dat poppetje en was 1 die ik nog niet kende (missie) (poppetje kende ik wel)

dus er zijn meer?

check;

je hebt tijdens de story-mode een aantal x de keuze om iemand te vermoorden.. die keuzes hebben eigenlijk geen invloed..

eigenlijk dus wel :puh: als je besluit ze niet te vermoorden komen ze terug als random character..

waarschijnlijk krijg je de achievement als je alle random characters hebt gehad die er sowieso zijn.

dit denk ik tenminste, snappie :Y

Zo zal het ook zijn, al leg jij het heel moeilijk uit. Het zit zo:

In het spel kan je enkele keren de keuze maken om iemand te laten leven, of te vermoorden. Deze keuze's hebben praktisch geen invloed op het spel. Het enigste verschil is dat die personen die je laat leven later terug zullen komen als Random Characters (de 'Strangers' waar jij het over hebt).

Jij zal waarschijnlijk alle Random Characters voltooid hebben die je sowieso moet voltooien en die je nooit eerder hebt kunnen vermoorden. Daardoor kreeg je die archievement.

Aangezien jij nog enkele personen in leven hebt gelaten, en zij terug komen als Random Character kan je er nog missie's voor doen, al is dit dan niet nodig voor de archievement. Of deze nodig zijn voor de 100% weet ik niet ...

Link to comment
Delen op andere websites

He iedereen

Ik zat weer beetje te crouse :puh:

en kom ik weer zo poppetje op de radar tegen. (blauw)

Maar ik dacht; ik heb No More Strangers achievement al, zijn er soms meer?

Want ik heb hem wel opgeslagen (na die achievement behaald te hebben) en deed ik dus een missie voor dat poppetje en was 1 die ik nog niet kende (missie) (poppetje kende ik wel)

dus er zijn meer?

check;

je hebt tijdens de story-mode een aantal x de keuze om iemand te vermoorden.. die keuzes hebben eigenlijk geen invloed..

eigenlijk dus wel :puh: als je besluit ze niet te vermoorden komen ze terug als random character..

waarschijnlijk krijg je de achievement als je alle random characters hebt gehad die er sowieso zijn.

dit denk ik tenminste, snappie :Y

Zo zal het ook zijn, al leg jij het heel moeilijk uit. Het zit zo:

In het spel kan je enkele keren de keuze maken om iemand te laten leven, of te vermoorden. Deze keuze's hebben praktisch geen invloed op het spel. Het enigste verschil is dat die personen die je laat leven later terug zullen komen als Random Characters (de 'Strangers' waar jij het over hebt).

Jij zal waarschijnlijk alle Random Characters voltooid hebben die je sowieso moet voltooien en die je nooit eerder hebt kunnen vermoorden. Daardoor kreeg je die archievement.

Aangezien jij nog enkele personen in leven hebt gelaten, en zij terug komen als Random Character kan je er nog missie's voor doen, al is dit dan niet nodig voor de archievement. Of deze nodig zijn voor de 100% weet ik niet ...

ze hebbe wel invloed opm 100

ik had VOOR ik hem ontmoette 85.62% , nu 86.17%

en de achievement heb ik dus al .

En inderdaad heb ik schijnbaar wat personen overgehouden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...