amdel Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ik heb een vraag over Robbing Uncle sam. Ik ben bij het leger enz.. gekomen en heb de soldaten in de loods doodgeschoten. Dan ga ik in de heftruck en ga ik voor die dozen staan. Maar hoe pak ik die dozen met de heftruck? Dat is me nog steeds niet duidelijk. Hopelijk kunnen jullie mij helpen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Op >deze pagina< van WikiGTA staan de besturingen van GTA: SA, ook die van de vorkheftruck. Succes Reageren
Royboow Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Met je Rechter analogestick kan je omhoog en omlaag bewegen met je vork. als die beneden is rij je tegen de doos aan en tilt de vork op. rij naar de vrachtwagen en zo doe je het met die 6 dozen. Reageren
cheetha Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 nog een tip zorg dat je alle 100 tags hebt dan heb je namelijk sterkere wapens zoals een AK sawnof shotgun en je kan je homies hun wapens afjatten Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 nog een tip zorg dat je alle 100 tags hebt dan heb je namelijk sterkere wapens zoals een AK sawnof shotgun en je kan je homies hun wapens afjattenKan je daardoor de vorkheftruck (Forklift) beter besturen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.