Jump to content

Irisch Luck


Matt_buffalo

Recommended Posts

Ik denk echt dat ik zo'n noob ben hé... heb die missie al 10 keer herspeeld maar telkens mislukt het.

Het is dus die missie in het begin van het spel waar je een sniper moet pakken en een drugsdeal in het ook moet houden...

Dan begint de "vijand" te schieten en moet ik hen neerschieten. Dan moet ik mijn vriend helpen ofzoiets maar dan mislukt de missie altijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoelt waarschijnlijk Luck of the Irish.

Ik denk dat ik je probleem ken, aangezien ik daar ook problemen mee had. Ik schoot onmiddellijk, wanneer ik mocht, de 'vijanden' neer, maar Packie werd altijd vermoord. Ik wist maar niet wat de oorzaak was. Uiteindelijk bleek dat Packie met iemand aan het vechten was, dus hou Packie zelf goed in de gaten en vanaf je ziet dat er iemand te dicht bij hem komt, schiet je die persoon onmiddellijk neer.

Als je er verder nog niet uitkomt kan je ook altijd een savegame aanvraag doen, dan zal iemand van GTAF de missie met plezier voor je voltooien. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je staat met je sniper op het dak. Je vrienden staan te praten met de vijand en de vijand begitn dan opeens te schieten. Nu moet jij de vijanden dood schieten. Schiet ze dus alle 3 neer. Je kan inzoomen met de linker analoge joystick. Dit maakt het makkelijker. Schiet zo iedereen neer. Er komen ook steeds meer vijanden. Ze komen ook met auto's. Er blijft ook een erin zitten. Schiet hem dood, doormiddel van een schoot door het voor-raam van de auto. Een andere zal uitstappen. Schiet hem ook dood.

Op een gegeven moment staat er dat je vriend in de problemen zit. Hij staat te vechten met een vijand. Jij moet de vijand doodschieten. Pas wel op, als je mis schiet, is je vriend dood. Dan moet je de missie weer herstarten. Je moet er gewoon voor zorgen dat je vriend niet dood gaat. En iedereen moet je neer schieten.

Pas op: Als je iedereen dood is, vlucht er iemand in een busje. Probeer hem dood te schieten als hij zijn auto start door middel van een schot door het voor-raam.

Tip:

  • Packie zal op een gegeven moment in een worsteling komen met één van de aanvallers. Wanneer dit in beeld komt te staan moet je snel uitzoomen en je telescoop richten op het begin van het steegje. Je zult daar Packie en iemand anders zien vechten. Schiet de belager van Packie snel neer voordat hij hem kan doden. Packie's belager heeft een rode marker boven zijn hoofd.

Meer informatie nodig? Klik hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...