PiekeTheCat Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Yu, Ik ben op 5 juni jarig geweest en toen had ik een xbox 360 elite met natuurlijk GTA IV gekregen. Mijn papa had de xbox al geinstaleerd toen ik thuiskwam van school,maar nu heeft hij een domme naam voor mijn account gekozen Nou is mijn vraag hoe kan ik de accountnaam van mij veranderen? Of kan ik een nieuw account aanmaken en de savegames overzetten? Alvast bedankt! Grtz PiekeTheCat Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Je moet helaas een nieuw acount maken, laat de savegames gewoon staan en verwijder alleen je acount ( dat is alleen gamescore enz ). Reageren
Miek Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Hahah,grappig.Maar wel dom dat je die niet kan wijzigen. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Hahah,grappig.Maar wel dom dat je die niet kan wijzigen. als je je naam kon wijzigen konden mensen feek namen maken en dat zou irri zijn wel beter zo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.