bolie Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2008 (bewerkt) Ik heb zelf geen console maar voor degene die dat wel hebben en nog geen gta 4 hebben gekocht is er iets nieuws bij mijn plaats xxx opent de winkel en GTA gaat weg voor €48,-. Voor zowel xbox als playstation 3. Heb je nog geen PS3 dan is die er ook voor €399,- inhoud 2 afstand bedienings + 2 games. ( Geen GTA ) Mocht je je nog bedenken dan pak je kans. xxx. Actie begint om 14 juni Actie is geldig tot 28 juni Met vriendelijke groeten Bolie Aan de crew, Wou het even informeren, weet niet of dit mag Bewerkt: 10 juni 2008 door SummerBase Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Adren4Line Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2008 K weet niet of dit als reclame maken gezien word, maar dat is dacht ik wel verboden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2008 het is verboden maar ik vind het leuk dat je in formeerdt maar niet nodig om heer een topic voor te maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bolie Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2008 Wou alleen even informeren, en echt reclame zie ik ook niet staan, maar toch. Het is wel een leuke tip voor iemand GRZZ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2008 Als iemand gta had voor release en zegt waar is het toch ook geen reclame. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2008 Als iemand gta had voor release en zegt waar is het toch ook geen reclame. Ehm, misschien niet, maar hij maakt hier reclame voor een winkel, verteld waar de winkel ligt, en spoort mensen aan om daar GTA te kopen. Dus dat is reclame. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bolie Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Als iemand gta had voor release en zegt waar is het toch ook geen reclame. Ehm, misschien niet, maar hij maakt hier reclame voor een winkel, verteld waar de winkel ligt, en spoort mensen aan om daar GTA te kopen. Dus dat is reclame. Ben geen fan van die winkel en werk er ook niet, maar het was gewoon een tip, en daar gaat het hier om. Of het nou wel reclame is of geen, deze tips moet je delen. Al met al scheeld de prijs tegen de €20, en dat is mooi meegenomen. GRZZ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Als iemand gta had voor release en zegt waar is het toch ook geen reclame. Ehm, misschien niet, maar hij maakt hier reclame voor een winkel, verteld waar de winkel ligt, en spoort mensen aan om daar GTA te kopen. Dus dat is reclame. Ben geen fan van die winkel en werk er ook niet, maar het was gewoon een tip, en daar gaat het hier om. Of het nou wel reclame is of geen, deze tips moet je delen. Al met al scheeld de prijs tegen de €20, en dat is mooi meegenomen. GRZZ INderdaad goed gedaan, ik heb het spel al, maar als ik hem niet had gehad had ik hem daar ook niet gekocht, beetje ver rijden alleen de benzine is al duurder dan het voordeel dus ik zie het niet als reclame, gewoon een goede tip voor de inwonders daar en omgeving Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vinnie1234 Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 e-plaze 36 euro veenendaal:) denk zeg ook maar ff:) ik vind dit niet egt als reclame maar als mensen te helpen goedkoop aan een product te komen:) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 De PS3 is overal 399,- en met GTA IV, dus de bundel, issie 440,- Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Dit is reclame, niet bestemd voor dit forum... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts