Jump to content

Mocht je GTA 4 nog niet hebben

bolie

Recommended Posts

Ik heb zelf geen console maar voor degene die dat wel hebben en nog geen gta 4 hebben gekocht is er iets nieuws bij mijn plaats xxx opent de winkel en GTA gaat weg voor €48,-. Voor zowel xbox als playstation 3.

Heb je nog geen PS3 dan is die er ook voor €399,- inhoud 2 afstand bedienings + 2 games. ( Geen GTA )

Mocht je je nog bedenken dan pak je kans.

xxx.

Actie begint om 14 juni

Actie is geldig tot 28 juni

Met vriendelijke groeten

Bolie

Aan de crew, Wou het even informeren, weet niet of dit mag

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

Als iemand gta had voor release en zegt waar is het toch ook geen reclame.
Ehm, misschien niet, maar hij maakt hier reclame voor een winkel, verteld waar de winkel ligt, en spoort mensen aan om daar GTA te kopen. Dus dat is reclame.
Delen op andere websites

Ehm, misschien niet, maar hij maakt hier reclame voor een winkel, verteld waar de winkel ligt, en spoort mensen aan om daar GTA te kopen. Dus dat is reclame.

Ben geen fan van die winkel en werk er ook niet, maar het was gewoon een tip, en daar gaat het hier om. Of het nou wel reclame is of geen, deze tips moet je delen. Al met al scheeld de prijs tegen de €20, en dat is mooi meegenomen.

GRZZ

Delen op andere websites

Ben geen fan van die winkel en werk er ook niet, maar het was gewoon een tip, en daar gaat het hier om. Of het nou wel reclame is of geen, deze tips moet je delen. Al met al scheeld de prijs tegen de €20, en dat is mooi meegenomen.

GRZZ

INderdaad goed gedaan, ik heb het spel al, maar als ik hem niet had gehad had ik hem daar ook niet gekocht, beetje ver rijden alleen de benzine is al duurder dan het voordeel dus ik zie het niet als reclame, gewoon een goede tip voor de inwonders daar en omgeving

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...