Jump to content

gratis server host,

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo,

omdat de sa:mp site weer online is, dagt ik zo is ik ga paar servers hoste op mijn server:P

dus mensen die een gratis host zoeken pm me dan ff,

paar dingen die je moet weten:

GEEN cheaten in de server!! als de server daar alleen voor gebruikt word dan haal ik um ofline. anders geef ik 3 waarschuwingen en dan word je geband.

ik ben admin, over de rank beslisse we samen.

er kompt een auto restarter op, voor als tie crast,

via ftp kan je je bestanden uploaden.

voor meer info of aanvraag pm me:P

ik weet niet zeker of dit zo mag, anders graag verwijderen

Met vriendelijke groet,

Jos Vink

Jos06

Bewerkt: door josvink66
Geplaatst:
hallo,

omdat de sa:mp site weer online is, dagt ik zo is ik ga paar servers hoste op mijn server:P

GEEN cheaten in de server!! als de server daar alleen voor gebruikt word dan haal ik um ofline. anders geef ik 3 waarschuwingen en dan word je geband.

Met vriendelijke groet,

Jos Vink

Jos06

ik zou wel een gratis host willen met gta sa-mp

Geplaatst:
* Geen reclame

* Lees Nederlands, het is geen 'kompt' maar 'komt'

gaan we alleen maar weer commetaar geven ofso

Geplaatst:
Wat kan je zoal als host? ben wel nieuwsgierig!

weet niet, alles wat neit te veel cpu trekt

stuur me maar een pm wat je wilt dat ik host, dan kijk ik wel

Geplaatst: (bewerkt)
hallo,

Met vriendelijke groet,

Jos Vink

Jos06

hoi

ik wil wel gratis host ik ben de owner van [JD]en mijn serveris kaduk nu wil ik hem dan wel

tidelijk bij jou hosten asl mag

???

srry voor de typ foute

Bewerkt: door GTA_GAMER_JD
Geplaatst:

OMG als je de moeite neemt om er neer te zetten, sorry voor de moeite. Waarom verbeter je dan niet meteen de fouten. En wat is de JD nou, hebben julllie geen site ofzo?

Geplaatst:

hehe 2 posts met veel spelfouten, nice, niet dat ik altijd goed type hoor ;)

Even ontopic, leuk idee om gratis sa-mp servers te 'verlenen', maar meld er dan ook even bij, op wat voor verbindin je desbetreffende server staat.

Want als het een thuis server is hebben de mensen er niet zoveel voordeel aan :)

Ook altijd handig om erbij te vermelden of de mensen hun server zelf kunnen restarten dmv. bijv. een php systeem, en ook erbij vermelden of het Linux of Windows is (ik denk windows als ik het zo lees maar ik weet het niet zeker)

Maybe vind je me nu een wijsneus ofso en vind je dat ik op moet rotten maar ik probeer alleen maar te helpen :)

suc6 met je server and have fun :tu:

Greetz,

Tim.

Geplaatst:

Ik heb mijn server bij hem gehost. Het is idd. thuis maar hij heeft wel low ping. De servers liggen tijdelijk down. Omdat hij windows had. Hij is nu aan het over stappen op Linux :)

Ik zou zeggen perfecte kwaliteit. Well Done Jos _O_

Geplaatst:
Het is idd. thuis maar hij heeft wel low ping.

Serieus dat meen je niet. Servers thuis hosten.

Geplaatst:

Meen ik wel. En als je beetje snel internet hebt en een goede pc hebt gaat dat makkelijk. En we praten het hier niet over hele grote servers maar van max. 15 man in een keer. En dan is dat echt niet zo'n probleem hoor. En je moet toch wat als je het geld voor een betaalde host niet hebt.

Geplaatst:
Meen ik wel. En als je beetje snel internet hebt en een goede pc hebt gaat dat makkelijk. En we praten het hier niet over hele grote servers maar van max. 15 man in een keer. En dan is dat echt niet zo'n probleem hoor. En je moet toch wat als je het geld voor een betaalde host niet hebt.

Ja oke 15 mensen. 15 mensen op een lichte gamemode. Maar zo'n thuis verbinding wordt uiteraard ook gedeeld met andere gebruikers thuis. Mama haalt een website op, jij surft over internet, of praat via skype.

+ Dat je meerdere servers draait.

Ik zou dan beter zelf een server kunnen hosten thuis. Maar ik begrijp wel dat sommigen niet weten hoe dat moet of geen tijd hebben om dat uit te zoeken. :puh:

Geplaatst:

Ik denk dat als je een gamemode kunt maken (een goed werkende) dat je ook wel een server op kunt zetten. En voor zover ik weet zet jos alleen de server aan en host hij hem, meer niet.

• 1 maand later...
Geplaatst:
Serieus dat meen je niet. Servers thuis hosten.
Of je moet glas thuis hebben liggen...

Maar niet bepaald nuttig om thuis een server te draaien ivm de vele limieten (snelheid? uptime? etc), tevens is dit ook niet bepaald de manier om een dienst aan te bieden. Mocht er iemand altijd nog interesse hebben, stuur even een pm naar josvink66.

*hangslot*

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...