Scarface92 Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Beste leden Ik heb net iets leuks/grappigs uitgevonden. Pak een sigaret van de straat op, vervolgens zoek je een dichtsbijzijnde benzinestation op. Als je er bent aangekomen gooi je de sigaret op de tank en de boel ontploft. Maar blijf wel op een afstand. Funny toch? En zeker realistisch, probeer zelf maar uit. dans: Greetz, GrandTheftTwanO Reageren
denven Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Wah lol idd , is wel leuk ik dacht dat het wel even duurde met ontplffen, maar ik ging er tegen aanstaan zodat ik zeker wist dat hij er lag .. en resultaat : ik ook Reageren
Hackman Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Leuk ontdekt! Ga ik ook even in Real proberen Reageren
denven Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Leuk ontdekt! Ga ik ook even in Real proberen yeah maak eens wat leuks van je leven, we leven ten slot maar 1x Reageren
Iscariah Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Dat maakt me nou vrolijk. Nog nooit heb ik dit geprobeert en ik wist het niet. Tof! Reageren
Jasper_ Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Leuk ontdekt! Ga ik ook even in Real proberen yeah maak eens wat leuks van je leven, we leven ten slot maar 1x ja maar dan niet meer xD Reageren
Tomo_Tanker Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Ik had laatst dat een benzinestation zomaar ontplofte vanuit het niets... was waarschijnlijk omdat een npc een sigaret had weggegooid ofzo Mooi gevonden!! Reageren
LangeDraak Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Cool... Weer iets leuk om te doen Tof gevonden Reageren
gtaNiNi Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Hihi dat is wel grappig. Moet ik eerst ergens gaan kijken of iemand een sigaret weggooit, want dit wil ik ook weleens gaan proberen. En zelf ver genoeg vanaf gaan staan dan he Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 lol goed gevonden ik zou niet willen weten wat er gebeurt als jij daar met je scooter onder zou staan dan is t met jou en je scooter haha Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 ik vind die dingen nooit als iemand aan het roken is en ik loop ertegen aan vind ik alleen een pakje sigaretten geen sigaret of is die zo klein dat ik hem neit zie? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.