Vercetti24 Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 ik vind die dingen nooit als iemand aan het roken is en ik loop ertegen aan vind ik alleen een pakje sigaretten geen sigaret of is die zo klein dat ik hem neit zie? Ze vallen niet op. Het makelijkste manier om een sigaret te krijgen is om tegen iemand die rookt te lopen en dan op die knop te drukken die dient om dingens op te pikken (LB op Xbox 360 op PS3 heb ik geen idee). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 ik vind die dingen nooit als iemand aan het roken is en ik loop ertegen aan vind ik alleen een pakje sigaretten geen sigaret of is die zo klein dat ik hem neit zie? Ik heb er oko nog nooit een gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 ik vind die dingen nooit als iemand aan het roken is en ik loop ertegen aan vind ik alleen een pakje sigaretten geen sigaret of is die zo klein dat ik hem neit zie? Ik heb er oko nog nooit een gezien de oplossing was er al:D gewoon tegenaan lopen en L2 of L1 drukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Ja als je ze niet tegenkomt kun je er ook niet tegenaan lopen he gap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Ja als je ze niet tegenkomt kun je er ook niet tegenaan lopen he gap Door de hele stad wordt gerookt door voetgangers. Dus er wordt gewoon niet goed opgelet. Gup. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Ja, dus? Meerdere mensen geven aan dat ze niemand met een sigaret kunnen vinden, en hij post de oplossing. Dan moet je ze eerst tegenkomen he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Charlton91 Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2008 Beste ledenIk heb net iets leuks/grappigs uitgevonden. Pak een sigaret van de straat op, vervolgens zoek je een dichtsbijzijnde benzinestation op. Als je er bent aangekomen gooi je de sigaret op de tank en de boel ontploft. Maar blijf wel op een afstand. Funny toch? En zeker realistisch, probeer zelf maar uit. dans: Greetz, GrandTheftTwanO ey waar liggen er sigaretten op de grond? ik heb er nog geen gezien, lijkt me leuk om te proberen anders blaas ik altijd tankstations op met pistool later Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2008 ey waar liggen er sigaretten op de grond?ik heb er nog geen gezien, lijkt me leuk om te proberen anders blaas ik altijd tankstations op met pistool later Als je nou een stukje hierboven leest weet je het al. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2008 (bewerkt) Ja, dus?Meerdere mensen geven aan dat ze niemand met een sigaret kunnen vinden, en hij post de oplossing. Dan moet je ze eerst tegenkomen he Wat nou ja dus? Ik bedoel ermee te zeggen dat sommige mensen dan wel erg scheel moeten zijn om ze niet te zien. En als jij ze ook niet kan vinden ben je net zo scheel. EDIT: Maar bij nader inzien bedoelen de meesten waarschijnlijk gewoon dat ze geen rokende voetgangers dichtbij de taksstations vinden. Klopt dat? Da's dan weer wat anders... Bewerkt: 21 juni 2008 door Iscariah Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mc-mo Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2008 (bewerkt) Er zijn inderdaad sigaretten te vinden je ziet meestal voetgangers roken en je kunt tegenaan lopen en pakken. (L1 op ps3) Bewerkt: 21 juni 2008 door mc-mo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
delano08 Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 Leuk gevonden heb het net ook geprobeerd en de bezinestation ontplofte alleen ik zelf was ook dood dus de volgende keer maar verder weg gaan staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 Leuk gevonden heb het net ook geprobeerd en de bezinestation ontplofte alleen ik zelf was ook dood dus de volgende keer maar verder weg gaan staan Haha ik voer er altijd de wouten naar toe en schiet er dan op. Zie je al die wouten vliegen echt grappig ga ik nu ook maar s proberen met een sigaret Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 Dat ga ik nu ook eens doen. Lekker de terrorist uithangen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deserteaglenick Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 t lukt mij steeds niet een sigaret op te pakken moet je daarvoor echt goed staan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wilc0 Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 tja, roken is ongezond hè Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.