Jump to content

Sigaret..

Scarface92

Recommended Posts

ik vind die dingen nooit als iemand aan het roken is en ik loop ertegen aan vind ik alleen een pakje sigaretten geen sigaret of is die zo klein dat ik hem neit zie?

Ze vallen niet op. Het makelijkste manier om een sigaret te krijgen is om tegen iemand die rookt te lopen en dan op die knop te drukken die dient om dingens op te pikken ^_^ (LB op Xbox 360 op PS3 heb ik geen idee).

Delen op andere websites

• Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Iscariah

3

• B-Dup

2

• denven

2

• HoutwormNL

2

ik vind die dingen nooit als iemand aan het roken is en ik loop ertegen aan vind ik alleen een pakje sigaretten geen sigaret of is die zo klein dat ik hem neit zie?

Ik heb er oko nog nooit een gezien :N

Delen op andere websites

Ik heb er oko nog nooit een gezien :N

de oplossing was er al:D gewoon tegenaan lopen en L2 of L1 drukken

Delen op andere websites

• 2 weken later...
Beste leden

Ik heb net iets leuks/grappigs uitgevonden. Pak een sigaret van de straat op, vervolgens zoek je een dichtsbijzijnde benzinestation op. Als je er bent aangekomen gooi je de sigaret op de tank en de boel ontploft. Maar blijf wel op een afstand. ;):bonk:

Funny toch? En zeker realistisch, probeer zelf maar uit. dans:

Greetz,

GrandTheftTwanO

ey waar liggen er sigaretten op de grond?

ik heb er nog geen gezien, lijkt me leuk om te proberen

anders blaas ik altijd tankstations op met pistool

later

Delen op andere websites

ey waar liggen er sigaretten op de grond?

ik heb er nog geen gezien, lijkt me leuk om te proberen

anders blaas ik altijd tankstations op met pistool

later

Als je nou een stukje hierboven leest weet je het al.

Delen op andere websites

Ja, dus?

Meerdere mensen geven aan dat ze niemand met een sigaret kunnen vinden, en hij post de oplossing. Dan moet je ze eerst tegenkomen he

Wat nou ja dus? Ik bedoel ermee te zeggen dat sommige mensen dan wel erg scheel moeten zijn om ze niet te zien. En als jij ze ook niet kan vinden ben je net zo scheel. thumbsdown.gif

EDIT: Maar bij nader inzien bedoelen de meesten waarschijnlijk gewoon dat ze geen rokende voetgangers dichtbij de taksstations vinden. Klopt dat? Da's dan weer wat anders...

Bewerkt: door Iscariah
Delen op andere websites

Leuk gevonden heb het net ook geprobeerd en de bezinestation ontplofte alleen ik zelf was ook dood dus de volgende keer maar verder weg gaan staan :bonk:^_^

Haha ik voer er altijd de wouten naar toe en schiet er dan op. Zie je al die wouten vliegen echt grappig :schater: ga ik nu ook maar s proberen met een sigaret :D

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...