Jump to content

Sigaret..


Scarface92

Recommended Posts

tja, roken is ongezond hè :puh:

Niko zelf rookt toch niet. Hij heeft er alleen eentje tussen zijn vingers..

Bij de meeste hangplekken staan gasten met sigaretten..

Je moet tegen ze aan lopen en dan LB (360) of L1 (PS3) drukken. Als het goed is pakt Niko dan een sigaret van de grond.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Iscariah

    3

  • B-Dup

    2

  • denven

    2

  • HoutwormNL

    2

tja, roken is ongezond hè :puh:

Niko zelf rookt toch niet. Hij heeft er alleen eentje tussen zijn vingers..

Bij de meeste hangplekken staan gasten met sigaretten..

Je moet tegen ze aan lopen en dan LB (360) of L1 (PS3) drukken. Als het goed is pakt Niko dan een sigaret van de grond.

Voor iedereen die moeite heeft met het vinden van NPC's met sigaret:

Bij iedere burgershot staan aan de achterkant NPC'tjes gekleed als personeel te roken. Je hoeft niet per sé tegen iemand aan te lopen zodat hij of zij zijn sigaret laat vallen!

Wanneer je iemand ziet roken, ga je er vlak naast staan. Op het moment dat de NPC een trek van de sigaret heeft genomen, laat hij of zij zijn arm weer zakken. Op het moment dat dat gebeurd is, druk je op LB/L1. Niko pakt dan de sigaret uit handen van de NPC!!

2454743706_86a90dd544_o.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Doe me aan iets denken. Ik kwam eens voorbij een tankstation en die ontplofte zomaar. Er was geen wagen te zien maar wel aantal dode mensen. Dus waarschijnlijk een roker die even sigaret heeft gedumpt.

Link to comment
Delen op andere websites

Doe me aan iets denken. Ik kwam eens voorbij een tankstation en die ontplofte zomaar. Er was geen wagen te zien maar wel aantal dode mensen. Dus waarschijnlijk een roker die even sigaret heeft gedumpt.

Huh, das vreemd xD misschien waren die auto's wel weggevlogen :D Roken is dodelijk wordt hier wel heel erg letterlijk genomen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

tja, roken is ongezond hè :puh:

Niko zelf rookt toch niet. Hij heeft er alleen eentje tussen zijn vingers..

Bij de meeste hangplekken staan gasten met sigaretten..

Je moet tegen ze aan lopen en dan LB (360) of L1 (PS3) drukken. Als het goed is pakt Niko dan een sigaret van de grond.

Voor iedereen die moeite heeft met het vinden van NPC's met sigaret:

Bij iedere burgershot staan aan de achterkant NPC'tjes gekleed als personeel te roken. Je hoeft niet per sé tegen iemand aan te lopen zodat hij of zij zijn sigaret laat vallen!

Wanneer je iemand ziet roken, ga je er vlak naast staan. Op het moment dat de NPC een trek van de sigaret heeft genomen, laat hij of zij zijn arm weer zakken. Op het moment dat dat gebeurd is, druk je op LB/L1. Niko pakt dan de sigaret uit handen van de NPC!!

2454743706_86a90dd544_o.jpg

ff vraag over die screen. Waar is dat genomen, want ik kan me die omgeving niet echt herinneren van iets? Weet wel ongeveer wat Burger Shots zitten, maar zo een heb ik er nog niet gezien :O

Link to comment
Delen op andere websites

tja, roken is ongezond hè :puh:

Niko zelf rookt toch niet. Hij heeft er alleen eentje tussen zijn vingers..

Bij de meeste hangplekken staan gasten met sigaretten..

Je moet tegen ze aan lopen en dan LB (360) of L1 (PS3) drukken. Als het goed is pakt Niko dan een sigaret van de grond.

Voor iedereen die moeite heeft met het vinden van NPC's met sigaret:

Bij iedere burgershot staan aan de achterkant NPC'tjes gekleed als personeel te roken. Je hoeft niet per sé tegen iemand aan te lopen zodat hij of zij zijn sigaret laat vallen!

Wanneer je iemand ziet roken, ga je er vlak naast staan. Op het moment dat de NPC een trek van de sigaret heeft genomen, laat hij of zij zijn arm weer zakken. Op het moment dat dat gebeurd is, druk je op LB/L1. Niko pakt dan de sigaret uit handen van de NPC!!

2454743706_86a90dd544_o.jpg

ff vraag over die screen. Waar is dat genomen, want ik kan me die omgeving niet echt herinneren van iets? Weet wel ongeveer wat Burger Shots zitten, maar zo een heb ik er nog niet gezien :O

Dat is bohan vlak bij je 2e save house

Link to comment
Delen op andere websites

ey waar liggen er sigaretten op de grond?

ik heb er nog geen gezien, lijkt me leuk om te proberen

anders blaas ik altijd tankstations op met pistool

later

Als je nou een stukje hierboven leest weet je het al.

Oh ja niet gezien :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...