Dvt Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 (bewerkt) tja, roken is ongezond hè Niko zelf rookt toch niet. Hij heeft er alleen eentje tussen zijn vingers.. Bij de meeste hangplekken staan gasten met sigaretten.. Je moet tegen ze aan lopen en dan LB (360) of L1 (PS3) drukken. Als het goed is pakt Niko dan een sigaret van de grond. Bewerkt: 23 juni 2008 door Dvt Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 tja, roken is ongezond hè Niko zelf rookt toch niet. Hij heeft er alleen eentje tussen zijn vingers.. Bij de meeste hangplekken staan gasten met sigaretten.. Je moet tegen ze aan lopen en dan LB (360) of L1 (PS3) drukken. Als het goed is pakt Niko dan een sigaret van de grond. Voor iedereen die moeite heeft met het vinden van NPC's met sigaret: Bij iedere burgershot staan aan de achterkant NPC'tjes gekleed als personeel te roken. Je hoeft niet per sé tegen iemand aan te lopen zodat hij of zij zijn sigaret laat vallen! Wanneer je iemand ziet roken, ga je er vlak naast staan. Op het moment dat de NPC een trek van de sigaret heeft genomen, laat hij of zij zijn arm weer zakken. Op het moment dat dat gebeurd is, druk je op LB/L1. Niko pakt dan de sigaret uit handen van de NPC!! Reageren
MNC3 Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Doe me aan iets denken. Ik kwam eens voorbij een tankstation en die ontplofte zomaar. Er was geen wagen te zien maar wel aantal dode mensen. Dus waarschijnlijk een roker die even sigaret heeft gedumpt. Reageren
Valto Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Doe me aan iets denken. Ik kwam eens voorbij een tankstation en die ontplofte zomaar. Er was geen wagen te zien maar wel aantal dode mensen. Dus waarschijnlijk een roker die even sigaret heeft gedumpt. Huh, das vreemd xD misschien waren die auto's wel weggevlogen Roken is dodelijk wordt hier wel heel erg letterlijk genomen Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 tja, roken is ongezond hè Niko zelf rookt toch niet. Hij heeft er alleen eentje tussen zijn vingers.. Bij de meeste hangplekken staan gasten met sigaretten.. Je moet tegen ze aan lopen en dan LB (360) of L1 (PS3) drukken. Als het goed is pakt Niko dan een sigaret van de grond. Voor iedereen die moeite heeft met het vinden van NPC's met sigaret: Bij iedere burgershot staan aan de achterkant NPC'tjes gekleed als personeel te roken. Je hoeft niet per sé tegen iemand aan te lopen zodat hij of zij zijn sigaret laat vallen! Wanneer je iemand ziet roken, ga je er vlak naast staan. Op het moment dat de NPC een trek van de sigaret heeft genomen, laat hij of zij zijn arm weer zakken. Op het moment dat dat gebeurd is, druk je op LB/L1. Niko pakt dan de sigaret uit handen van de NPC!! ff vraag over die screen. Waar is dat genomen, want ik kan me die omgeving niet echt herinneren van iets? Weet wel ongeveer wat Burger Shots zitten, maar zo een heb ik er nog niet gezien :O Reageren
Destilios Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 tja, roken is ongezond hè Niko zelf rookt toch niet. Hij heeft er alleen eentje tussen zijn vingers.. Bij de meeste hangplekken staan gasten met sigaretten.. Je moet tegen ze aan lopen en dan LB (360) of L1 (PS3) drukken. Als het goed is pakt Niko dan een sigaret van de grond. Voor iedereen die moeite heeft met het vinden van NPC's met sigaret: Bij iedere burgershot staan aan de achterkant NPC'tjes gekleed als personeel te roken. Je hoeft niet per sé tegen iemand aan te lopen zodat hij of zij zijn sigaret laat vallen! Wanneer je iemand ziet roken, ga je er vlak naast staan. Op het moment dat de NPC een trek van de sigaret heeft genomen, laat hij of zij zijn arm weer zakken. Op het moment dat dat gebeurd is, druk je op LB/L1. Niko pakt dan de sigaret uit handen van de NPC!! ff vraag over die screen. Waar is dat genomen, want ik kan me die omgeving niet echt herinneren van iets? Weet wel ongeveer wat Burger Shots zitten, maar zo een heb ik er nog niet gezien :O Dat is bohan vlak bij je 2e save house Reageren
Charlton91 Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 ey waar liggen er sigaretten op de grond?ik heb er nog geen gezien, lijkt me leuk om te proberen anders blaas ik altijd tankstations op met pistool later Als je nou een stukje hierboven leest weet je het al. Oh ja niet gezien Reageren
FerryN Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Waar moet je precies die sigaret gooien? Achter bij die soort tanks, of voor bij de pompen? verders leuk gevonden. Later, Reageren
delano08 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Waar moet je precies die sigaret gooien?Achter bij die soort tanks, of voor bij de pompen? verders leuk gevonden. Later, Je moet de sigaret naar de pomp gooien Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Heb het net geprobeerd, en het is hilarisch! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.