Jon-asses Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Spijtig dat mijn andere niet gerate wordt Reageren
TomHagen Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Spijtig dat mijn andere niet gerate wordt Je maakt er gewoon te veel. De mensen blijven niet bezig Wederom een geslaagde sig. Mooie effecten, het ziet er allemaal goed uit. Maar ja, eigenlijk ziet elke sig van jou er een beetje hetzelfde uit. Weinig tot niks op aan te merken, maar misschien moet je eens een heel andere stijl proberen? Je gebied verbreden, weet je. Reageren
Jay; Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 (bewerkt) Spijtig dat mijn andere niet gerate wordt Ik wil niet lullig doen of zo maar mensen kunnen soms wel moe worden van iemand die de hele tijd signatures post. Je kan best elke dag een topic openen, dat is helemaal niet erg. Maar dan wel wat verschillende signatures. Ik zie bij jou (de laatste tijd) haast alleen maar hetzelfde type signatures. Ik heb er geloof ik ooit 2 gerate en zou er best meer willen raten maar na een tijdje heb ik er gewoon geen zin meer in. Ik heb er 1) niks op aan te merken, want ze zijn vaak allemaal prachtig en 2) alleen maar hetzelfde over te zeggen. Ik weet dat jij een uitmuntende photoshopper bent dus het zou echt geen kwaad kunnen om de komende tijd wat andere werk te laten zien. Uiteraard is dit een pracht van een signature en heb er gewoon niks op aan te merken. Bewerkt: 10 juni 2008 door Jay; Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.