Jump to content

Sonny-The-Pilot VS Adren4line

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Revanche! Net zoals de vorige keer, doe ik weer een wedstrijd voor de beste spot. Dit maal weer tegen Bossinkje, hebben we eerlijk via MSN afgesproken.

Mijn spot:

Lamborghini Gallardo

dsc00970mx8.jpg

dsc00971ym5.jpg

dsc00972no0.jpg

dsc00982wm3.jpg

dsc01020ur1.jpg

dsc01022dw9.jpg

Foto 1 en 2 zijn wat slechtere kwaliteit. Kwam omdat ik hem per ongeluk bewoog. :ch:

Succes Bossinkje! :puh:

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

Sorry,ik heb geen foto's.Heb al mijn foto's van goede auto's verwijderd,anders wordt de pc te sloom.

1000x sorry :$

Geplaatst:

Helaas. Bossinkje heeft het opgegeven. Ik zoek nu iemand anders, durf jij het aan? :puh:

Onderwerp: Auto spots

Soort design: Foto

Size design: Hoe groot je foto maar is. :puh:

Render: Nee

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Z.S.M

Opmerking: Wel een zeldzame. Kijk eens hier voor zeldzame auto's. ;)

Succes!

Ik heb wel een paar foto's maar volgens mij is hij niet echt zeldzaam :$ Hij kan waarschijnlijk niet tegen de Gallardo op maar hier zijn ze ^_^

Chrysler Crossfire

post-73723-1213098768.jpg

post-73723-1213098800.jpg

Ik moest ze snel nemen dus de kwalieit is niet super

Bewerkt: door Adren4Line
Ik heb wel een paar foto's maar volgens mij is hij niet echt zeldzaam :$

Wat is het dan voor een auto? Chrysler Crossfire dus. :puh:

De battle is nu officieel begonnen! :)

Succes Adren4Line! ;)

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Geplaatst:

De Chrysler Crossfire is niet echt spotwaardig.Dat was hij wel geweest als het een SRT-8 was.Ik stem daarom ook op Sonny-The-Pilot .Jammer Adren4Line,volgende keer beter!

Geplaatst:

Ik stem op Sonny.De 2de foto vind ik wel knudde.Die is een beetje wazig.Die anderen zijn top.Net een lichtgevend Gallardo.

Geplaatst:

lamborghini gallardo is veel meer spotwaardiger dan chrysler crossfire daarom gaat mijn stem naar SONNY :D

Kai-ShockWave@ Is dat een stem, of niet?

3-0 dus, en als de reactie van Kai-ShockWave ook een stem was, 3-1.

Raymono, Robin_bbb en Bossinkje@ Bedankt voor het stemmen! :tu:

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Geplaatst:

Sonny-The-Pilot

Hhhhm een Lamborghini Gallardo,die zie je niet zo veel rijden het zijn best wel bijzondere auto's ze zijn mooi en ze rijden snel. Qua Acceleratie trekken ze goed op,en er zit ook een mooi geluid in. Lamborghinis zijn erg duur daarom zijn zo ook bijzonder,jij krijgt van mij een dikke 8,7 Goeie spot :tu:

Adren4Line

Een Chrysler Crossfire die zie je ook niet zo vaak,maar zo bijzonder zijn die auto's ook niet echt alhoewel je ze elke dag niet zo veel ziet. Het is duidelijk dat de Chrysler Crossfire niet zo snel Accelereerdt en zo snel gaat als de Lamborghini Gallardo in dat geval krijg jij van mij een 7,6 Wel goed gevonden Adren4Line :Y

Mijn Stem:Sonny-The-Pilot

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...