PiekeTheCat Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Yu, Ik heb nu die GSM waar je foto's mee kan maken,best wel leuk enzo Maar nu vraag ik mij af waar die foto's zijn opgeslagen? PS:ik heb hem voor de xbox 360 Grtz PiekeTheCat Reageren
Hackman Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 De meeste mensen zeggen dat die niet zijn terug te vinden en daar sluit ik me bij aan. Volgens mij heb je de camera op je mobiel alleen nodig in sommige missies. Reageren
The-oracle Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 De meeste mensen zeggen dat die niet zijn terug te vinden en daar sluit ik me bij aan. Volgens mij heb je de camera op je mobiel alleen nodig in sommige missies. Hmm das shit... k meende dat ik ergens had gelezen dat ze in een bepaalde map tussen je afbeeldingen kwamen op je HHD Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Dat vind ik nou stom, heb je een mooie functie voor foto's en zeau, kan je het niet opslaan! Reageren
Hackman Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Is inderdaad jammer maar we kunnen er helaas niks aan doen. Reageren
Swiggers Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Inderdaad jammer, want ik had deze optie ook erg graag willen hebben. Ik vermoedt dat deze optie in de toekomst nog wel komt. Dat je iets moet downloaden ofzo.. Dat denk ik tenminste DSgregor Reageren
js007 Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Ik vind het heel jammer dat het er niet in zit. Hopelijk komt het er in de toekomst te downloaden (content). Reageren
niko belic Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 dat vind ik dus zo balen dat he ze niet kan terug zien want ik had laats een taxi werkelijk zo plat gereden dat er niet me valt te rijden dus dit vind ik best jammer Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 HAHA Ik denk dat die fotocamara meer is om criminelen te fotograveren en in de DATAbase van de politie criminelen op te sporen. PS: niet letten op de Spelfouten Reageren
vinnie1234 Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Bij de PS3 staan ze onder game ondersteuning of zo iets. als bestand ! hoe je bestand kan openen zou ik niet weten maar naar mij weten worden ze dus wel opgeslagen:) Reageren
niely007 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 waar en hoe koop je die gsm met die fotocamera erin ? want ik heb nog steeds dat ouwe ding voor niko xD Reageren
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 waar en hoe koop je die gsm met die fotocamera erin ? want ik heb nog steeds dat ouwe ding voor niko xD Die krijg je automatisch na een bepaalde missie, in die missie moet je ook foto maken :$ Reageren
rjravi1 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) waar en hoe koop je die gsm met die fotocamera erin ? want ik heb nog steeds dat ouwe ding voor niko xD krijg je van playboy tijdens een missie EDIT: shit ben 5 seconen te laat Bewerkt: 13 juli 2008 door rjravi1 Reageren
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 waar en hoe koop je die gsm met die fotocamera erin ? want ik heb nog steeds dat ouwe ding voor niko xD krijg je van playboy tijdens een missie EDIT: shit ben 5 seconen te laat 89 seconden om precies te zijn Reageren
rjravi1 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 waar en hoe koop je die gsm met die fotocamera erin ? want ik heb nog steeds dat ouwe ding voor niko xD krijg je van playboy tijdens een missie EDIT: shit ben 5 seconen te laat 89 seconden om precies te zijn in tellen ben ik ook niet goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.