Madredchris Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ìk heb gta SA:MP gedownload. Als ik dan een server join zonder password, gebeurt er nix, mijn GTA is v1.0 Ik heb die directory ook goed gezet. Er is geen recon password, en er zijn ook geen andere passwords. ik krijg geen zwart sgerm. Ik druk gewoon op connect hij laadt een seconde en dan gebeurt er niets. Ik heb windows XP. Reageren
Ymosky Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Waar heb je samp gedownload? Zorg ervoor dat je zeker weet dat je versie 0.2.2 R2 hebt. Als dat niet het geval is ga dan naar sa-mp.com en download hem daar. Heb je toevallig de single player opgestart terwijl je probeerd te connecten? Ook dan werkt het niet. Eventueel kun je nog proberen uit te voeren in compatible modus met windows 98 door op samp.exe rechts te klikken, eigenschappen en in het tabblad compatibiliteit windows 98 aangeven. verder,, weet ik zogauw niks te verzinnen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.