Z-E-R-O-O Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 Hallo allemaal, ff een (domme) vraag.Is het waar dat de laatste opdracht bestaat uit Tennypenny achtervolgen in een brandweerauto en dat daarna het spel uit is ? Er kwam namelijk een behoorlijk lange aftiteling en daarna kwam ik weer gewoon in het spel terug.......kan iemand mij vertellen wat er verder nog te doen is ??? :o :huh: Reageren
corvie Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 Je bent inderdaad klaar met de missies. Je kan wel paramedic en al die shit nog doen Reageren
Silverwing Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 (bewerkt) Hallo allemaal,ff een (domme) vraag.Is het waar dat de laatste opdracht bestaat uit Tennypenny achtervolgen in een brandweerauto en dat daarna het spel uit is ? Er kwam namelijk een behoorlijk lange aftiteling en daarna kwam ik weer gewoon in het spel terug.......kan iemand mij vertellen wat er verder nog te doen is ??? :o :huh: Je kan misschien voor de 100 % gaan... 1) Volgende keer zoekfuncktie gebruiken <_< Bewerkt: 28 februari 2005 door Dragonmaster Reageren
X-TX Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 (bewerkt) Ik heb 100% en ik kan nog steeds spelen, alleen die odd-jobs kan je over doen en wat racen en dat ben je snel zat. Bewerkt: 28 februari 2005 door X-TX14-2 Reageren
Tmzom Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 Je hebt inderdaad het leukste gedeelte gehad, nu moet je nog paramedic, truck missies, weapon skill, en al die zooi Succes! Reageren
Samurai Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 je kan ook recordpogingen proberen te breken, bv zo veel mogelijk andere hydra's in een luchtgevecht proberen neer te knallen Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 je kan ook recordpogingen proberen te breken, bv zo veel mogelijk andere hydra's in een luchtgevecht proberen neer te knallen of kijken hoeveel mensen met groene kleding binnen vijf minuten passeren, of zoveel mogelijk rode auto's op een rij zetten, of een polonaiserij van in elkaar gehaakte tractoren gaan maken... <_< Maar je kunt je tijd natuurlijk ook nuttig door brengen, en voor de 100% gaan. En niet van die vage recorddingen gaan doen waar je niks aan hebt... Reageren
Darts Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Of drive by'se doen met je homies, bij de gangs die je niet kunt overnemen(die met die babyblauwe doekjes bij de ingang van het LS Airport bijvoorbeeld of die gasten in San fierro) Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 waarom doen mensen moeilijk met vertellen wat hij kan doen als er ook een 100% checklist bestaad <_< 100% checklist Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 waarom doen mensen moeilijk met vertellen wat hij kan doen als er ook een 100% checklist bestaad <_< 100% checklist omdat niet iedereen een spel 100% wil uitspelen, some guys just wanna have fun (and Girls Just Wanna Have Fun. I come home in the morning light, My mother says when....). Dus daarom zijn er dit soort topics, voor mensen die zelf geen dingen kunnen bedenken om te doen naast de 100%dingen. Ik bedoel: Er zijn ook fantasieloze mensen in de wereld... Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 de verhaallijn is uitgespeeld netzoals in vice city Reageren
tonio Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 ik heb hetr spel nu ook 100% uit gespeelt...nu ga k de heletijd..eerst in een hunter als je dan 3 a 4 Politie achter je aan hebt dan ga ik altijd met een hunter airgevecht houden... :lol: en als je dan genoeg hydra's hebt neer gehaalt spring je boven de legerbasis er uit en pak je een tank( of je hebt je tank in een garage staan.. B)) en ga je daar mee mensen neer halen...en dan ga je meestal wel dood in de loop van tijd.. :lol: MzzL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.