pevc Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Het lukt mij niet om die map editor te krijgen. zou iemand ff willen zeggen hoe ik het kan krijgen??? Plz? Reageren
T@rget Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Waarschijnlijk gebruik je MTA Deathmatch, ofniet? Zoja dan moet de deze downloaden: http://mtasa.com/race.html Dit is de enige MTA waar op het moment een Map Editor in zit, en je kunt alleen racen in MTA, en ja er zijn nog servers voor Reageren
pevc Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Waarschijnlijk gebruik je MTA Deathmatch, ofniet?Zoja dan moet de deze downloaden: http://mtasa.com/race.html Dit is de enige MTA waar op het moment een Map Editor in zit, en je kunt alleen racen in MTA, en ja er zijn nog servers voor bedankt ik zal het proberen. Reageren
pevc Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 (bewerkt) als ik MTA SA RACE wil opstarten lukt dat niet hij geeft even het opstart schermpje aan en daarna valt hij meteen uit... zou jij of iemand anders mij willen helpen? PLZ??? (komt dat ofzo omdat ik vista heb?) Bewerkt: 10 juni 2008 door pevc Reageren
T@rget Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Ja, race werkt niet met Vista, sorry dan zul je moeten wachten tot er een map editor voor Deathmatch komt Reageren
pevc Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Ja, race werkt niet met Vista, sorry dan zul je moeten wachten tot er een map editor voor Deathmatch komt jammer... maar bedankt. (dat stomme vista ook mja.) Reageren
Freaksken Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Ja, race werkt niet met Vista, sorry dan zul je moeten wachten tot er een map editor voor Deathmatch komt jammer... maar bedankt. (dat stomme vista ook mja.) je kan de map editor wel doen als je in de map RACE het bestand client.dll verandert in bv ikke.dll Reageren
druppie Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 hee bij mij zegt het spel : The Map Editor Recouse Is Not Installed wat betekent dat? Gr Paul Reageren
Jockie Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Op deze site's zitten map recources! Altarnative Map Editor mabako's map editor In-Game map editor Zoek maar gerust rond! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.