.Spongerob. Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Hoi, Omdat ik tegenwoordig gebruik maak van het netwerk van de buren moet ik samp configureren om verbinding te maken met een proxy, maar ik kan nergens instellingen vinden waar ik dit kan instellen. Heeft iemand hier ervaring mee of weet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? alvast bedankt Reageren
Ymosky Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Ik werk zelf via proxy en heb het nooit in hoeven stellen. volgens mij neemt samp de instellingen van je Internet Explorer over. Denk er trouwens wel aan dat de internet-lijst en officiele server-lijst via een proxy NIET werken, (bij mij iig niet) dus het kan zijn dat het verder wel gewoon al werkt als je een server aan je favorieten toevoegd. Reageren
caion Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Ik heb der ook ervaring mee , maar ik gebruik me eigen modem en al , en volgends mij hebben je buren een router , dan kan je niet poortforwarden he , 7777 of iets anders moet geportforwart worden anders heb je der niks aan , dus ja..... , weet niet hoe je het oplost. ;P nog vragen /pm me Groetjes : Caion Reageren
Ymosky Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 - Voor samp te spelen hoef je geen poorten te forwarden. - Alleen voor een eigen server moet je de poort openzetten, Alleen zullen die buren dat misschien niet zo graag hebben. En bij een router kun je ook gewoon port forwarden hoor Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 alleen het probleem is vreemd genoeg dat ik men IE niet hoef te configurere om verbinding te maken met proxy, doe maakt direct verbinding... dus als ie de instellingen zou overnemen dan zou ie direct verbinding moeten maken maar dat zou niet kunnen omdat hij verbinding moet maken met die proxy Reageren
Ymosky Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 (bewerkt) Zou je eigenlijk is een keer kunnen vertellen wat er eigenlijk aan de hand is....? Kun je samp niet spelen, je server niet draaien of.... Als je een server aan de favorieten toevoegd kun je als het goed is gewoon spelen. Alleen op het tabblad internet en official zal niets verschijnen. Een server zoeken zal je via www.game-monitor.com moeten doen. Hoe het komt met die tabbladen weet ik ook niet precies. Op een of andere manier kun je via een proxy geen verbinding maken. Toen SAC nog draaide kon je met een proxy daar ook niet inkomen. Bewerkt: 12 juni 2008 door Ymosky Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.