Jump to content

Lost Love


DizzyMichael

Recommended Posts

hey you,

heb sinds twee weken de PS3 & GTA IV,

maar raak bij de missie 'Lost Love' steeds die motormuis kwijt...

heeft iemand hier wat tips?

of is het gewoon net zolang proberen tot dat je die gast te pakken hebt?

Ciao!

Michael

Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoeld natuurlijk de missie No love Lost van Faustin.

Deze missie is inderdaad soms wel behoorlijk lastig maar ik zie dat je nog maar bij het eerste deel bent van de missie, namelijk de man achtervolgen.

Hierbij moet je je vooral concentreren op de weg, en zorgen dat je niet van je motor valt. Schieten hoef je niet te doen, want meestal haalt dat toch niets uit en na een tijdje zal ie vanzelf van z'n motor stappen.

Volg dus de man en probeer vooral je motorbike skills wat te oefenen. Zorg ervoor dat je snel kan rijden, maar tegelijkertijd op de weg en andere voertuigen kan letten.

Nadat je hem achtervolgd hebt tot aan het park zal hij samen met andere gasten van z'n motor stappen. Rij iets dieper het park in dan de rest en probeer vanaf daar met een sniper of een ander wapen de 'vijanden' te vermoorden. ;)

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Schieten hoef je niet te doen, want meestal haalt dat toch niets uit en na een tijdje zal ie vanzelf van z'n motor stappen.

Sorry hoor dat ik een beetje vervelend doe :puh:, aangezien het een hele tijd geleden is gepost, zeg ik het maar voor mensen die hier nog ff een blikje op werpen,, maar ik schoot een keer op hem en toen viel ie van z'n motor af en toen reed ik over hem, en toen was ie dood. Dus de achtervolging hoefde ik niet te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Schieten hoef je niet te doen, want meestal haalt dat toch niets uit en na een tijdje zal ie vanzelf van z'n motor stappen.

Sorry hoor dat ik een beetje vervelend doe :puh:, aangezien het een hele tijd geleden is gepost, zeg ik het maar voor mensen die hier nog ff een blikje op werpen,, maar ik schoot een keer op hem en toen viel ie van z'n motor af en toen reed ik over hem, en toen was ie dood. Dus de achtervolging hoefde ik niet te doen.

als je heletijd op hem gaat schieten, kan het wel eens zijn dat je dan niet goed let op de auto's bij je op de weg en dat je van je motor afknalt en je dan dood of die motormuis kwijt raakt, dus je kan beter gewoon goed volgen en ga wat oefenen op motor(mp is wel handig)
Link to comment
Delen op andere websites

Een discussie zo laat is nergens voor nodig. Even voor Hanneswasco: hij zei "haalt vrijwel nooit iets uit". Klopt, je moet geluk hebben wil je hem van tevoren er al afgeschoten heben. Dat was ook de intensie van Rockstar niet, anders hadden ze die missie erna niet gemaakt.

Het is al ruim 2 weken terug dat de topicstarter zijn vraag gesteld had, blijven bumpen en discussieren is nergens goed voor.

Mocht de topicstarter nog niet geholpen zijn -> een PM is genoeg. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...