gtafanxbox Geplaatst: 10 mei 2004 Rapport Geplaatst: 10 mei 2004 :huh: k weet niet hoe je zo'n save game kan installeeren iemand? bedankt Reageren
8-Ball Geplaatst: 10 mei 2004 Rapport Geplaatst: 10 mei 2004 Op GTAgames.nl kan je een Save game kan instaleren! Je moet hem in de map: GTA User files in mijn documenten stoppen! Er staat ook al een readme bij voor als je me niet begrijpt! Reageren
gtafanxbox Geplaatst: 12 mei 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2004 Dank, dus je kan ook je eigen save game op een floppy zetten als je bijv. je computer overnieuw wilt installeeren, of niet. zal wel. nog bedankt Reageren
gtafanxbox Geplaatst: 12 mei 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2004 ik kan um niet downen omdat mijn firewall aanstaat. maar heb ook geen sin om hem uit te zetten want dan komen er virussen in. maar heb je nog misschien een site waar je dat kan lezen al vast bedankt Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 juni 2004 Rapport Geplaatst: 9 juni 2004 dus je kan ook je eigen save game op een floppy zetten als je bijv. je computer overnieuw wilt installeeren, of niet. Dat kan inderdaad, en je kan dus ook je eigen savegames met anderen uitwisselen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.