Jump to content

Favoriete spot stad

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik was ongeveer een maand geleden in Londen. Ongelooflijk, een kale Porsche 911 moet daar zowat de standaardauto zijn! Er waren zeer veel Lambo's, Ferrari's, Porsches en natuurlijk Bentleys!! (Het blijft nog altijd Engeland eh mensen) :bier:
Dat had ik me niet voorgesteld van londen,ik dacht meer aan londense taxi,s/dubbel dekkers/en van die normale personen auto,s.Maar dit had ik niet achter hun gezocht.

De taxi's en zo waren er natuurlijk ook.

Ah maar die kun je in londen niet missen,als londen ergens op saat afgebeeld staat er meestal wel een londense taxi op.
  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sonny-The-Pilot

9

• Bossinkje

4

• Black Vegetable

4

• rjravi1

4

Geplaatst:
LAREN OF AMSTERDAM ZIJN DE MEEST SPOTWAARDIGGE AUTO'S TE ZIEN!

Zeker weten? Ik zal maar eens een kijkje gaan nemen in de USA, of in Spanje.;)

Daar zijn ze zeker weten nog mooier :). En de Caps Lock mag de volgende keer wel uit.;)

Geplaatst: (bewerkt)
En de Caps Lock mag de volgende keer wel uit.;)

Haha. :puh:

Ik zal maar eens een kijkje gaan nemen in de USA, of in Spanje.;) [/qoute]

Vergeet vooral Monaco, Londen, Dubai enzo niet hé. ;)

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Geplaatst:

Ik ben wel eens in Roemenië geweest in Bucarest ook wel Klein Parijs genoemd,ik heb daar heel mooie auto's gezien hoor! Een Lamborghini Gallardo,Porsche Cayenne Turbo S,Mercedes-Benz S-Klasse AMG 2007,Pagani Zonda S,Porsche Carrera S,Ferrari Enzo en een Ferrari F430,ik heb er helaas geen foto's van maar ik heb wel een video gevonden om het te bewijzen dat die auto's in Bucarest (Roemenië) rondrijden het staat er ook in het Roemeens geschreven "Cele mai tari masini din Romania" Even vertalen (De meeste vetste auto's van Roemenië) Hier de video. Veel kijkplezier! ^_^

Geplaatst:
Mooie vid maar ze zeggen toch altijd dat Roemenië zo'n arm land is?

g

root contrast in afrika was ik ook daar rije alleen maar maybags en rolls roys rond 1 straat verder op eten negers zand :duh:

Geplaatst:

g

root contrast in afrika was ik ook daar rije alleen maar maybags en rolls roys rond 1 straat verder op eten negers zand :duh:

Ik snap je reactie niet helemaal... Er rijden Maybachs rond en er stond een straatje Rolls Royce. Dat snap ik nog wel, maar "g" , "root contrast" en "op eten negers zand :duh: " Dat snap ik niet helemaal...

Geplaatst:

Hij bedoeld: In de ene straat reden allemaal Maybach's en Rolls-Royces,en 1 straat verderop aten de negers zand,oftewel: Ze waren daar hartstikke arm. Dat is wat ik er uit kan maken.

Geplaatst:
idd da heb roemenie ook. groot contrast tussen arm en rijkk

Maakte je ook foto's?

Geplaatst:

Tussen België en Luxemburg waren ook wel leuke wagens, stuk of 20 porsches en paar Ferrari's.

Ook de Porsche 911 GT3 en de GT2 en een Ferrari Testarossa.

Ook toen ik terug kwam van Almelo, zag ik op een bedrijfs parkeerplaats een Ferrari 360 Spider, Lamborghini Gallarado en een Porsche 911 staan.

Later

Geplaatst: (bewerkt)

Gistere, zaterdag 21 Juni '08 was de beste spot dag ooit!

Ik ging naar Laren om een lekker dagje te spotten. De eerste auto die we zagen was de Bentley Continental GTC van Gordon. Toen een Maserati 3200GT en nog wat Turbo's. We stonden op de Brink, stond er weer een GTC, ditmaal niet van Gordon. Het was toen stil... echt stil op de Brink. Ik dacht: ooh man, ik wil hier weg. Tot dat er is een keer een Aston Martin AM V8 aan kwam rijden. Kort daarvoor nog een S5. Ik dacht: yes, eindelijk het begint opgang te komen. En ja hoor, er stond een Jaguar XF voor het stoplicht. Wouden we weg lopen, stond er een Quattroporte achter. Kort daarna kwam er een Porsche Cayman S aan rijden, een Italiaan. Maar, het mooiste moet nogkomen. Het was even een kwartier stil. Ik dacht: kom maar naar de Brink autotjes! En toen zagen we in de verte een Maserati Gran Turismo aan rijden. We renden erheen, maar die had ik vorige week al gespot, maar toch nog wat foto's gemaakt.

2 minuten daarna, kwam er een Ferrari 456M GT. Ik dacht: oh yeah, een Ferrari. :) We gingen dus foto's maken. En hij reed weg. We gingen weer bij de brink staan. Toen hoorde ik ineens iemand zeggen: "WIOOOW!!!!!!" ik dacht: "Ooh nee hé, wat komt er nu weer aan!?". Bleek het een Ferrari 599 GTB Fiorano te zijn!!! Ik dus echt uit me dak.... :puh: We zijn hem wel 5 minuten achter na gaan rennen!!! Toen trok hij effe lekker hard op, waardoor je ze geluid kon horen, gewoon niet normaal hoe mooi!!!

Verder op zag ik op de parkeer plaats weer een GTC. Even 2 foto's gemaak, en ik hoorde ineens achter me: "SONNY!!!!!!" dus ik snel rennen, komt er een TVR T350C aan rijden. Dus ik snel foto's maken. Waren we net terug op de Brink: weer een Fiorano!

Maar, het mooiste moest nog komen.

Er kwamen nog wat Benley's, M5's, S8's Cayman S, Turbo's langs.

Ik zat wat om me heen te kijken. Kreeg ik ineens een hard verzakking omdat ik een FERRARI F40 zag staan!!!

Ik rende er als een gek naartoe voor foto's! Toen hij weg reed rende we er achter aan, en toen zei die man: "maak je niet te druk, ik kom nog terug". We waren bijna terug bij de Brink, hoorde ik gebrul. Kwam de F40 weer aan rijden. Echt, zo mooi! Me beste spot ooit!

Klik HIER voor foto's van de Ferrari F40.

Wil je nog foto's van een bepaalt type? PM me!

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Geplaatst:

g

Klopt dat is met de corruptie en zo zeker.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...