Royboow Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 De mooiste auto die ik ooit gezien heb is een Ferrari Enzo op de A13. verder heb ik nog best veel Ferrari's geien maarja op welke weg?? Reageren
Bossinkje Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 De mooiste auto die ik ooit gezien heb is een Ferrari Enzo op de A13. verder heb ik nog best veel Ferrari's geien maarja op welke weg?? De vraag is niet wat de mooiste auto is die je hebt gezien, maar waar je het liefst aan het autospotten bent. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 heb wel eens een straatrace gezien is suriname met echte verse wagens Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 30 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 heb wel eens een straatrace gezien is suriname met echte verse wagens Zoals wat dan? Ik heb het wel is in Amsterdam gezien; Dodge Challenger en een SLR McLaren. Ze hadden bijna iemand plat gereden... Volgens mij was die CHallenger wel opgevoert, en lichter gemaakt. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 heb wel eens een straatrace gezien is suriname met echte verse wagens Zoals wat dan? Ik heb het wel is in Amsterdam gezien; Dodge Challenger en een SLR McLaren. Ze hadden bijna iemand plat gereden... Volgens mij was die CHallenger wel opgevoert, en lichter gemaakt. verse golf gti , mustang GT-520, een verse BMW M5 maar allemaal opgepimpt met verse spoiler, achterbumpers enzo Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 30 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 heb wel eens een straatrace gezien is suriname met echte verse wagens Zoals wat dan? Ik heb het wel is in Amsterdam gezien; Dodge Challenger en een SLR McLaren. Ze hadden bijna iemand plat gereden... Volgens mij was die CHallenger wel opgevoert, en lichter gemaakt. verse golf gti , mustang GT-520, een verse BMW M5 maar allemaal opgepimpt met verse spoiler, achterbumpers enzo Weet je zeker dat het een M5 was? Somigge hebben een 5-serie Diesel, en daarbij kan je een M5 pakket bestellen. De buitenkant is het zelfde, behalfe de grill (zeikanten) en de 4 uitlaten. Somigge hebben 2 neppe uitlaten eronder gezet. En een Golf GTI is niet echt zeldzaam hoor. Wel een mooi dingetje. En die Mustang is ook wel mooi. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 (bewerkt) heb wel eens een straatrace gezien is suriname met echte verse wagens Zoals wat dan? Ik heb het wel is in Amsterdam gezien; Dodge Challenger en een SLR McLaren. Ze hadden bijna iemand plat gereden... Volgens mij was die CHallenger wel opgevoert, en lichter gemaakt. verse golf gti , mustang GT-520, een verse BMW M5 maar allemaal opgepimpt met verse spoiler, achterbumpers enzo Weet je zeker dat het een M5 was? Somigge hebben een 5-serie Diesel, en daarbij kan je een M5 pakket bestellen. De buitenkant is het zelfde, behalfe de grill (zeikanten) en de 4 uitlaten. Somigge hebben 2 neppe uitlaten eronder gezet. En een Golf GTI is niet echt zeldzaam hoor. Wel een mooi dingetje. En die Mustang is ook wel mooi. ja k wist zeker van wel ja die gti is geen zeldzame wagen maar je kan er wel lekker mee racen en zo duur is hij niet net als de mitsubishi eclipse(komt voor in de film fast and the furious) die wel wat duurder is Bewerkt: 13 juli 2008 door rjravi1 Reageren
FerryN Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Hier in Blerick rijd ook wel eens een Bentley Continental GT. En in een garagebox staat ook een super oude Oldtimer, heel soms staat ie buiten, voor een poetsbeurt of dergelijke. En met een oldtimer bedoel ik zoiets al dit: En in Den haag zag ik een Escalade met 24 of 26" velgen, super vet, en nog een Continental cabrio. Later, Reageren
Rullez Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Ik ga zo nu en dan naar een auto meeting, maar verwacht niet dat ik Ferrari's enz tegen kom hoor. Het zijn eerder Volkswagen's en nog meer vand ei auto's. Het mooie eraan vind ik dat die mooi getuned zijn. Dus dikke bumpers, spoilers en dikke audio erin. Dit vind ik veel mooier dan zoiets als een Ferrari. Reageren
Royboow Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 De mooiste auto die ik ooit gezien heb is een Ferrari Enzo op de A13. verder heb ik nog best veel Ferrari's geien maarja op welke weg?? De vraag is niet wat de mooiste auto is die je hebt gezien, maar waar je het liefst aan het autospotten bent. Gewoon hier in Vlaardingen. Dikke Mercedes, BMW, Jeep, Chrysler, Dodge, af en toe een Ferrari en wel es een paar porches. Jammer genoeg heb ik geen ictures. Stom PIEP fototoestel is altijd verrot Reageren
EXIT Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Ik ga zo nu en dan naar een auto meeting, maar verwacht niet dat ik Ferrari's enz tegen kom hoor. Het zijn eerder Volkswagen's en nog meer vand ei auto's. Het mooie eraan vind ik dat die mooi getuned zijn. Dus dikke bumpers, spoilers en dikke audio erin. Dit vind ik veel mooier dan zoiets als een Ferrari. 9/10 zijn die auto's nog eens niet getuned. mijn brommer is getuned. getuned betekent dat de motor is opgevoerd/veranderd. als ze op uiterlijk veranderd worden noemen ze dat ''uitbouwen'' en de meeste uitgeboude auto's zijn ook nog van die lelijke volkswagen's Reageren
FerryN Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Ik ga zo nu en dan naar een auto meeting, maar verwacht niet dat ik Ferrari's enz tegen kom hoor. Het zijn eerder Volkswagen's en nog meer vand ei auto's. Het mooie eraan vind ik dat die mooi getuned zijn. Dus dikke bumpers, spoilers en dikke audio erin. Dit vind ik veel mooier dan zoiets als een Ferrari. 9/10 zijn die auto's nog eens niet getuned. mijn brommer is getuned. getuned betekent dat de motor is opgevoerd/veranderd. als ze op uiterlijk veranderd worden noemen ze dat ''uitbouwen'' en de meeste uitgeboude auto's zijn ook nog van die lelijke volkswagen's Nou, 'tunen', is eigenlijk letterlijk vertaald voor 'afstellen', maar dit zeggen ze ook voor verandering van de motor(onderdelen). Meestal op die shows, zijn ze alleen uitgebouwd ja, meestal niet getuned. Soms zijn het ook van die kut opeltjes, zijn ook bagger. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Op de Berlinerplatz in Berlijn vind je vele autoshowrooms. O.a die van Bugatti en Maybach, twee peperdure automerken. Denk aan de Bugatti Veyron, of de bekende Maybach's. Ook in Oostende Koksijde en Oostende De Haan vind je prachtige dure auto's. Twee kleine dorpjes met markante villa's vragen natuurlijk om rijke oude stinkerds met dikke boulides. Reageren
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Ik was 2 jaar geleden in Luxemburg op vakantie(weet niet precies meer waar) maar daar reden ook schitterende auto's rond In Luxemburg heb je ook veel van die duurdere wagens rondrijden.. Je moet eens naar Zwitserland gaan, naar die ene grote stad (ben naam kwijt), die half-hoofdstad zeg maar Daar kom je echt nauwelijks auto's tegen van voor 2003... Ben er met me halfbroer geweest, zaten we in de vrachtwagen steeds naar beneden te kijken of er leuke meiden in de auto's zaten, als die er waren gelijk Bluetooth aan en alles Nurburgring is ook een mooie plek om te spotten.. Zie je niet alleen het nieuwste, maar ook monsters met flink wat pk'tjes Reageren
rjravi1 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 maar de beste spotplaats van NL vind ik de PC hoofdstraat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.