.Senne Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 langs de kust in belgië koksijde, de haan... koeningsegg, pagani zonda, slr mclaren, ferrari's, alles zie je dr ik doe altyd zeker n fototoestel mee als ik naar de kust ga grtz_ Reageren
M4X Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ik heb hier nog geenéén keer iets van Monaco of Saint Tropez zien staan, in mijn ogen toch wel de beste autospotplekken. Je vind er namelijk veel mensen met absurd veel geld, die naast hun boot met personeel en helikopter altijd wel een leuke Lamborghini of Ferrari hebben. Gegarandeerd succes Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Ik was vorig jaar in Lloret de mar en ik kwam om de minuut een ferrari,lambo,pagani,porsche enz. tegen Reageren
Dieko Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Is er ook een topic voor favoriete vrouwen spot plaats? Reageren
.Senne Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Is er ook een topic voor favoriete vrouwen spot plaats? De wallen Reageren
Fuffie Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) In Afghanistan rijden er ook best wel mooie wagens rond ! Edit: In Engeland rijden er mooi wagens, zoals in het programma ''Top Gear'' ! Bewerkt: 29 juli 2008 door Fuffie Reageren
Murcielago Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 (bewerkt) Een paar jaar geleden, toen Hessing (grote import auto-dealer) nog in De Bilt zat, reden er veel vette auto's rond in mijn buurt als Lamborghini's en Rolls Royce's en Bentleys. Nu zit het langs de snelweg bij Maarsen op een hele mooie locatie. ( www.hessing.nl ) Bewerkt: 30 juli 2008 door Murcielago Reageren
brian991 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 In Kitzbuhl dat licht in Oostenrijk hebben ze ook veel dikke auto's rondrijden daar wonen veel bekende mensen en gaan ook veel bekende mensen op vakantie Reageren
Dieko Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 In het centrum van Hamburg (Duitsland) rijden veel Porches en cabrios. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.