Jump to content

PS2 netwerk

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

ik heb sinds gister eindelijk is een aparte netwerk kabel gekocht voor me PS2 (dat deed ik eerst altijd via mijn pc kabel) dus ik heb al lang geleden een account aan gemaakt. Nou kun je wel bij de ps3, xbox 360 en psp demos donwloaden, maar kan dit ook met een ps2? Heb me al suf gezocht maar kan er niks over vinden.... Zover ik er achter ben gekomen kan je alleen met sommigen spellen online spelen...

Geplaatst:
Hallo,

ik heb sinds gister eindelijk is een aparte netwerk kabel gekocht voor me PS2 (dat deed ik eerst altijd via mijn pc kabel) dus ik heb al lang geleden een account aan gemaakt. Nou kun je wel bij de ps3, xbox 360 en psp demos donwloaden, maar kan dit ook met een ps2? Heb me al suf gezocht maar kan er niks over vinden.... Zover ik er achter ben gekomen kan je alleen met sommigen spellen online spelen...

ik denk het niet. waarschijnlijk heb je geeneens genoeg ruimte op je geheugenkaart voor je ps2 :puh:

Geplaatst:

Nog een iets andere vraag. Ik heb nu een 16mb geheugenkaartje en ongeveer 13/14 spellen erop op geslagen. Maar weten jullie ongeveer hoeveel er nog op kunnen? Aangezien ik nog wat games ga kopen, dan wil ik niet voor een situatie komen te staan dat me geheugenkaart opeens vol zit.

Geplaatst:
Nog een iets andere vraag. Ik heb nu een 16mb geheugenkaartje en ongeveer 13/14 spellen erop op geslagen. Maar weten jullie ongeveer hoeveel er nog op kunnen? Aangezien ik nog wat games ga kopen, dan wil ik niet voor een situatie komen te staan dat me geheugenkaart opeens vol zit.

Als ik het goed heb kun je je Playstation opstarten zonder spel maar met memorycard en controller erin. Dan krijg je het titelschermpje met die lichtgevende bolletjes. Dan kies je Browser en dan je geheugenkaart. Dan staat er precies hoeveel MB er nog beschikbaar op is. Achter op de speldoosjes staat wat de minimum vrije ruimte is die je nodig hebt om op te slaan, dus reken maar uit. :)

AL

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...