GTA-4-Ever Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Hallo . Een vraag over GTA IV . Wat voor soort auto's komen er in GTA IV. Ik ben dus erg benieuwd of er ook bijvoorbeeld een Lamborghini in komt of een ferrari. Met vriendelijke groet Dick. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
delano08 Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 super gt= ferrari look a like comet= bmw look a like (weet niet helemaal zeker) dan heb je een auto(weet de naam in het spel even niet) lijkt op een zonda dan heb je nog een auto(weet de naam in het spel even niet) en die lijkt op een corvette en dan heb je er nog een paar maar dan kan ik niet zo gauw op komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 ja ze komen er allebei in voor, ze wijken wel wat af van de echte lambo en ferrari maar ze zijn er wel op gebasseerd ik heb hier een plaatje van de lambo en de infernus, van de turismo kon ik niks vinden Infernus ( GTA IV ) Lamborghini ( RL ) doei Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 super gt= ferrari look a likecomet= bmw look a like (weet niet helemaal zeker) dan heb je een auto(weet de naam in het spel even niet) lijkt op een zonda dan heb je nog een auto(weet de naam in het spel even niet) en die lijkt op een corvette en dan heb je er nog een paar maar dan kan ik niet zo gauw op komen nee de super GT lijkt meer op een aston martin, maar ik kan geen plaatjes vinden en de corvette heet de Coquette en de comet is meer een porsche, kijk maar naar de vorige gta's, de comet in gta san andreas was gebaseerd op en porsche in gta vice city ook en in Gta IV ook. laterrzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denven Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 super gt= ferrari look a likecomet= bmw look a like (weet niet helemaal zeker) dan heb je een auto(weet de naam in het spel even niet) lijkt op een zonda dan heb je nog een auto(weet de naam in het spel even niet) en die lijkt op een corvette en dan heb je er nog een paar maar dan kan ik niet zo gauw op komen blista compact - honda crx (america) coquette - corvette Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl-J Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 (bewerkt) ja ze komen er allebei in voor, ze wijken wel wat af van de echte lambo en ferrari maar ze zijn er wel op gebasseerdik heb hier een plaatje van de lambo en de infernus, van de turismo kon ik niks vinden Infernus ( GTA IV ) Lamborghini ( RL ) doei de infernus heeft trouwens een kont van een pagani zonda Bewerkt: 10 juni 2008 door Carl-J Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Ik verzoek iedereen, om geen topic's meer te maken dat gaat over auto's. Hoe en wat ? Dat zie je binnenkort Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
straydoggs Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 (bewerkt) Je hebt ook een auto die lijkt op een SLR MClaren Bewerkt: 10 juni 2008 door straydoggs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 super GT = Aston Martin Coquette = (sinds 2006 geen Chevy meer) Corvette Infernus = Zonda + Lamborghini Comet = Porshe 911 Turismo = Ferrari Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Ik verzoek iedereen, om geen topic's meer te maken dat gaat over auto's. Hoe en wat ? Dat zie je binnenkort Er stond een keer in je sig dat je met een groot topic bezig was Heeft niet toevallig te maken met waarop de auto's in IV zijn gebasseerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fruitcake Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Weet iemand trouwens waar je die Lamborghini kan vinden in het spel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Die krijg je van Bernie Of je moet hem een keer zoeken voor Stevie Of je kan hem waarschijnlijk stelen tijdens een autorace, moet je Brucie bellen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 ja ze komen er allebei in voor, ze wijken wel wat af van de echte lambo en ferrari maar ze zijn er wel op gebasseerdik heb hier een plaatje van de lambo en de infernus, van de turismo kon ik niks vinden Infernus ( GTA IV ) Lamborghini ( RL ) doei de infernus heeft trouwens een kont van een pagani zonda Ja dat viel mij overlaatst ook op Goed gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Die krijg je van BernieOf je moet hem een keer zoeken voor Stevie Of je kan hem waarschijnlijk stelen tijdens een autorace, moet je Brucie bellen Bernie is toch die homo? Huh? ik heb IV uitgespeeld ( alle missies gehaald, nog niet de Flying rats enzo ) maar wanneer krijg je die infernus dan van Bernie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 (bewerkt) super GT = Aston MartinCoquette = (sinds 2006 geen Chevy meer) Corvette Infernus = Zonda + Lamborghini Comet = Porshe 911 Turismo = Ferrari Blista Compact: Honda CRX Sentinel: BMW M3 Stalion: heeft veel weg van een mustang Schafter: Mercedes benz Feltzer: Mercedes Benz Bewerkt: 10 juni 2008 door Gta Bram Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.