Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn eerste map mod!

Oke, na wat kijkjes op het internet heb ik een programma gevonden, en een video op YouTube hoe het moest.. Alleen heb paar bugs maar geeft niet. Ik heb op de snelweg ramps neergezet en wat andere dingen..

Screens:

post-66814-1213105906_thumb.jpg

post-66814-1213105916_thumb.jpg

post-66814-1213105925_thumb.jpg

post-66814-1213105934_thumb.jpg

post-66814-1213105944_thumb.jpg

post-66814-1213105952_thumb.jpg

Geplaatst:

Voor een eerste map mod is hij best goed gelukt. Geen voorwerpen die net zweven of voor de helft in de grond zitten. Wat ik ook erg grappig vind zijn al die auto´s die op de voorwerpen crashen. :D

Geplaatst:
Voor een eerste map mod is hij best goed gelukt. Geen voorwerpen die net zweven of voor de helft in de grond zitten. Wat ik ook erg grappig vind zijn al die auto´s die op de voorwerpen crashen. :D

Bedankt zal die tip onthouden :D

Geplaatst:

Wat bedoel je daar mee? Dat er wel heel veel objecten zweven of in de grond zitten?

Geplaatst:

Wat bedoel je daar mee? Dat er wel heel veel objecten zweven of in de grond zitten?

Ja paar pixels, rijden daarom die autos door die ramp?

Geplaatst:

Ja paar pixels, rijden daarom die autos door die ramp?

Omdat de path.ipl file hun dat beveelt te doen. De auto´s hebben geen keus, ze moeten als slaven de commandos van de .ipl opvolgen, zonder kans op ooit een vrij bestaan....... Lol. :puh::schater:

Geplaatst:

Ben het met je eens!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...