Timske Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Mijn eerste map mod! Oke, na wat kijkjes op het internet heb ik een programma gevonden, en een video op YouTube hoe het moest.. Alleen heb paar bugs maar geeft niet. Ik heb op de snelweg ramps neergezet en wat andere dingen.. Screens: Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Voor een eerste map mod is hij best goed gelukt. Geen voorwerpen die net zweven of voor de helft in de grond zitten. Wat ik ook erg grappig vind zijn al die auto´s die op de voorwerpen crashen. Reageren
Timske Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Voor een eerste map mod is hij best goed gelukt. Geen voorwerpen die net zweven of voor de helft in de grond zitten. Wat ik ook erg grappig vind zijn al die auto´s die op de voorwerpen crashen. Bedankt zal die tip onthouden Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Voor een eerste map mod is hij best goed gelukt. Geen voorwerpen die net zweven of voor de helft in de grond zitten. Wat ik ook erg grappig vind zijn al die auto´s die op de voorwerpen crashen. Bedankt zal die tip onthouden Wat bedoel je daar mee? Dat er wel heel veel objecten zweven of in de grond zitten? Reageren
Timske Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Voor een eerste map mod is hij best goed gelukt. Geen voorwerpen die net zweven of voor de helft in de grond zitten. Wat ik ook erg grappig vind zijn al die auto´s die op de voorwerpen crashen. Bedankt zal die tip onthouden Wat bedoel je daar mee? Dat er wel heel veel objecten zweven of in de grond zitten? Ja paar pixels, rijden daarom die autos door die ramp? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Voor een eerste map mod is hij best goed gelukt. Geen voorwerpen die net zweven of voor de helft in de grond zitten. Wat ik ook erg grappig vind zijn al die auto´s die op de voorwerpen crashen. Bedankt zal die tip onthouden Wat bedoel je daar mee? Dat er wel heel veel objecten zweven of in de grond zitten? Ja paar pixels, rijden daarom die autos door die ramp? Omdat de path.ipl file hun dat beveelt te doen. De auto´s hebben geen keus, ze moeten als slaven de commandos van de .ipl opvolgen, zonder kans op ooit een vrij bestaan....... Lol. Reageren
Robin B Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Voor een eerste map mod is hij best goed gelukt. Geen voorwerpen die net zweven of voor de helft in de grond zitten. Wat ik ook erg grappig vind zijn al die auto´s die op de voorwerpen crashen. Ben het met je eens!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.