keyz0ne Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 ik heb gta sa en ik wil online spellen dus ik heb sa-mp gedownload en geinstalleert dat ging ik zie ook alle server maar als ik een sever op start dan krijg ik een wit daarna ik ik de voor fimpjes dan krijg ik het normale speel :N afvast gedank Reageren
Basssss Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 (bewerkt) ik heb gta sa en ik wil online spellen dus ik heb sa-mp gedownload en geinstalleertdat ging ik zie ook alle server maar als ik een sever op start dan krijg ik een wit daarna ik ik de voor fimpjes dan krijg ik het normale speel :N afvast gedank Heb je je cd in de computer zitten, heb je mods geinstalleerd? En we hebben hier een speciaal SA-MP-forum voor. Hieronder: Ja, dat was ook zo met V2... Bewerkt: 10 juni 2008 door Basssss Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Dat betekent meestal dat je V2 hebt van SA. Met V2 kan je niet modden, waaronder SA-Mp valt. Er is een oplossing voor, en daarom moet je >>deze<< patch downloaden en uitvoeren op je SA. Hiermee word je V2 moddable en kun je SA-MP spelen. Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Dat betekent meestal dat je V2 hebt van SA. Met V2 kan je niet modden, waaronder SA-Mp valt. Er is een oplossing voor, en daarom moet je >>deze<< patch downloaden en uitvoeren op je SA. Hiermee word je V2 moddable en kun je SA-MP spelen. Even ter verduidelijking: de patch is ingepakt met WinRAR. Hierdoor zul je de patch niet direct kunnen opstarten (er wordt volgens mij ook niet uitgelegd wat je moet doen met de patch? ), maar moet je hem eerst uitpakken. Je hebt daarvoor WinRAR nodig wat je hier kunt downloaden (mocht je het nog niet hebben). Installeer het zo nodig, anders kun je verder gaan. Klik rechts op het bestand en kies 'Uitpakken in ...\gtasapatch'. Er zal nu een map verschijnen, open deze. Start het bestand 'gtasapatch.exe' op en druk een paar maal op 'Next' totdat er om een locatie wordt gevraagd. Er zal al een locatie staan, dit is de locatie die standaard bij de installatie van GTA San Andreas wordt gebruikt. Als hij hier ook daadwerkelijk is geïnstalleerd kun je doorgaan, anders moet je hem nog even opzoeken via de knop '...'. Ga verder middels 'Next', de patch doet z'n werk en je kunt afsluiten met 'Exit'. Het modden is geactiveerd, en je kunt SA-mp spelen. Veel succes en plezier! Reageren
keyz0ne Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 ik heb gedaan we jullie zijde maar ik heb nog steeds wit bleed Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Ga eens naar Mijn Documenten>(Vista: Documenten)>GTA San Andreas User Files. Verwijder daar eens het bestandje; gta_sa.set. Als je deze verwijdert zorgt het ervoor dat alle instellingen, zoals geluid, display instellingen allemaal worden gewist. Later kun je dit allemaal gewoon weer instellen . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.