Robienske Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 Ik heb Zmodeller gedownload, maar ik snap er geen ballen van. Ik kan alleen abstracte figuurtjes mee maken. Nu zocht ik een heel duidelijke nederlandse tutorial maar die vind ik nergens. Kan iemand mij helpen ? Liefst een tutorial voor beginners om simpele figuurtjes te modellen ofzo. Reageren
Wauzie Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 Ik denk dat zo'n tutorial er niet is, en als die er is denk ik niet dat deze zo makkelijk is. De Z-modeler heeft vele functies en die moet je volgens mij allemaal kennen voordat je iets fatsoenlijks kunt maken. Maar veel succes verder Reageren
Robienske Geplaatst: 1 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 Ik denk dat zo'n tutorial er niet is, en als die er is denk ik niet dat deze zo makkelijk is. De Z-modeler heeft vele functies en die moet je volgens mij allemaal kennen voordat je iets fatsoenlijks kunt maken. Maar veel succes verder Dus is er nergens iets te vinden over alle functies enzo ? Vreemd dat dit nog niet bestaat. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 nee is er niet er zijn wel engelse tut's je kent tog wel een beetjuh engels of niet Reageren
Robienske Geplaatst: 2 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 nee is er niet er zijn wel engelse tut's je kent tog wel een beetjuh engels of niet Ja, een beetje wel. Maar al die tuts zijn voor wagens enzo. Kent iemand een tutorial met de basisfuncties ofzo ? Reageren
Ken-D Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Basisfuncties niet maar ik zou grondig de GTA forums doorzoeken. Maybe kan je dan wat vinden om wagens te maken. Ik ben er mee gekapt. Het is best pittig. Reageren
GTAVC Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 Ik zit al de hele tijd te ****** maar k weet niet hoe je op zu'n minst een auto (ERGENS) moet openen :blink: :angry: waar kan ik bv. een cheetah openen en dan helemaal ombouwen :unsure: Reageren
GTAVC Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 <_< hmmmm ik ook al de hele tijd <_< Reageren
Gino Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 (bewerkt) :blink: Bewerkt: 23 maart 2005 door Only_Gino Reageren
Wauzie Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 dubbelposten zijn we heir niet van gedient Wie doet dat dan? <_< Reageren
Eclipse Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 Kom op Gino, GTAVC is een nieuw lid... GTAVC: niet dubbelposten maar je bericht aanpassen met de editknop Reageren
Gino Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 owkeej :blink: rustig :huh: k gaf alleen maar een tip Reageren
Eclipse Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 owkeej :blink: rustig :huh: k gaf alleen maar een tip begrijp ik...maar het kan ook wat beleefder tegen een nieuw lid Reageren
Yohan Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 Ik snap er ook geen reet van.. Reageren
Wauzie Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 Ik snap er ook geen reet van.. waarvan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.