Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb Zmodeller gedownload, maar ik snap er geen ballen van. Ik kan alleen abstracte figuurtjes mee maken. Nu zocht ik een heel duidelijke nederlandse tutorial maar die vind ik nergens. Kan iemand mij helpen ? Liefst een tutorial voor beginners om simpele figuurtjes te modellen ofzo.

Geplaatst:

Ik denk dat zo'n tutorial er niet is, en als die er is denk ik niet dat deze zo makkelijk is. De Z-modeler heeft vele functies en die moet je volgens mij allemaal kennen voordat je iets fatsoenlijks kunt maken. Maar veel succes verder ;)

Geplaatst:
Ik denk dat zo'n tutorial er niet is, en als die er is denk ik niet dat deze zo makkelijk is. De Z-modeler heeft vele functies en die moet je volgens mij allemaal kennen voordat je iets fatsoenlijks kunt maken. Maar veel succes verder ;)

Dus is er nergens iets te vinden over alle functies enzo ? Vreemd dat dit nog niet bestaat.

Geplaatst:
nee is er niet er zijn wel engelse tut's je kent tog wel een beetjuh engels of niet

Ja, een beetje wel. Maar al die tuts zijn voor wagens enzo. Kent iemand een tutorial met de basisfuncties ofzo ?

Geplaatst:

Basisfuncties niet maar ik zou grondig de GTA forums doorzoeken.

Maybe kan je dan wat vinden om wagens te maken.

Ik ben er mee gekapt.

Het is best pittig.

Geplaatst:

Ik zit al de hele tijd te ****** maar k weet niet hoe je op zu'n minst een auto (ERGENS) moet openen :blink: :angry: waar kan ik bv. een cheetah openen en dan helemaal ombouwen :unsure: :(

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...