Goofy Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 (bewerkt) waar kan ik bv. een cheetah openen en dan helemaal ombouwen :unsure: die moet je niet openen maar importeren bij file/import ja maakt een back up van de auto wat je altijd doet (dat doe ik met de img weet niet of je dat ook anders kan doen),en dan open je die back up en kan je hem bewerken. teminste dacht ik zo is het mij ooit is verteld Bewerkt: 26 maart 2005 door 9-ball Reageren
Yohan Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 Ga ik zo nog maar is kijken.. Reageren
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 heej, ik werk in 3ds max 7, net zoiets als zmoddeler, en misschien weet er iemand hoe je daar, uit bijv een gwoon blok, een stuk weghaald zodat je een halfpipe of so krijgt. want bij mij lukt zoiets niet Reageren
Wauzie Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 Je moet gewoon heel veel vervormen en oefenen, dan lukt het wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.